http://www.psx-sense.nl/189464/ontmoet- ... e-trailer/
Hier zien we een trailer met de voorstelling van 3 personages. Onder andere oude sloebers Jin en Devil Jin zitten erin maar ook een nieuw gezicht

Hoezo back to the roots? Zover is Tekken daar niet van afgeweken.ShAmPi wrote:Ik hoop echt op een back to the roots met een bowling game inverwerkt.
Of iets nieuws orgineel. Pool of minigolf ofzo. Haha
Tekken 5 was al een soort back to basics game.Gamefreak wrote:als ik Tekken 3 speel Bozer dan heb ik echt een gevoel een andere game te spelen als ik deel 6 onder handen neem, niet dat dat slecht is maar deel 3 is in zekere zin nog steeds mijn favoriet
en Tekken Revolution ? stomme vraag wellichtBozeGozerXrd wrote:Tekken 5 was al een soort back to basics game.Gamefreak wrote:als ik Tekken 3 speel Bozer dan heb ik echt een gevoel een andere game te spelen als ik deel 6 onder handen neem, niet dat dat slecht is maar deel 3 is in zekere zin nog steeds mijn favorietTekken 6 was een prima game, maar had enkel teveel gebreken. TTT2 was alweer een stuk beter.
TR bestaat wat mij betreft niet.Gamefreak wrote:en Tekken Revolution ? stomme vraag wellichtBozeGozerXrd wrote:Tekken 5 was al een soort back to basics game.Gamefreak wrote:als ik Tekken 3 speel Bozer dan heb ik echt een gevoel een andere game te spelen als ik deel 6 onder handen neem, niet dat dat slecht is maar deel 3 is in zekere zin nog steeds mijn favorietTekken 6 was een prima game, maar had enkel teveel gebreken. TTT2 was alweer een stuk beter.
Helemaal akkoord. Zo'n free to play zaken, daar hou ik ook niet van.BozeGozerXrd wrote: TR bestaat wat mij betreft niet.En het is grotendeels een FTP versie van TTT2.
Soul Calibur daar de free play titel van was nog veel minder goedHybris wrote:Helemaal akkoord. Zo'n free to play zaken, daar hou ik ook niet van.BozeGozerXrd wrote: TR bestaat wat mij betreft niet.En het is grotendeels een FTP versie van TTT2.
Persoonlijk vind ik Tekken Tag Tournament de beste uit de reeks. Bij gebrek aan PS2 speel ik dan de HD remaster!
Ik vind single player ook belangrijk en TTT had geen arcade endings en zal daardoor voor mij nooit bij de beste Tekkens horen.Hybris wrote:Helemaal akkoord. Zo'n free to play zaken, daar hou ik ook niet van.BozeGozerXrd wrote: TR bestaat wat mij betreft niet.En het is grotendeels een FTP versie van TTT2.
Persoonlijk vind ik Tekken Tag Tournament de beste uit de reeks. Bij gebrek aan PS2 speel ik dan de HD remaster!
dat is idd wel een minpunt GozerBozeGozerXrd wrote:Ik vind single player ook belangrijk en TTT had geen arcade endings en zal daardoor voor mij nooit bij de beste Tekkens horen.Hybris wrote:Helemaal akkoord. Zo'n free to play zaken, daar hou ik ook niet van.BozeGozerXrd wrote: TR bestaat wat mij betreft niet.En het is grotendeels een FTP versie van TTT2.
Had TTT op PS2 wel een 60hz mode? Zo niet is zelfs zonder gebrek aan een PS2 is de HD Remaster de aan te raden versie.