Re: Welke serie volg je momenteel?
106Net de eerste helft van seizoen 4 van once upon a time afgekeken. Erg leuk seizoen met een erg zielig einde van ingrid.
I know riiiiight. D: Ik vond het ook. Maar wel een heel toffe Frozen arc vond ik!minermb wrote:Net de eerste helft van seizoen 4 van once upon a time afgekeken. Erg leuk seizoen met een erg zielig einde van ingrid.
Sadist!minermb wrote:Ik ben weer begonnen met happy tree friends. Het blijft grappig om te zien hoe al die beestjes vermoord worden
Onlangs uitgekeken. prima serie, maar het kostuum vond ik wel een tegenvaller.The Wastelander wrote:Daredvil begonnen en bijna klaar met het seizoen! Goeie serie wel.
Ja, inderdaad goede serie maar voorspelbaar einde.Sanity penguin wrote:Onlangs uitgekeken. prima serie, maar het kostuum vond ik wel een tegenvaller.The Wastelander wrote:Daredvil begonnen en bijna klaar met het seizoen! Goeie serie wel.
Ze hebben voor het einde ook wel redelijk op safe gespeeld vind ik.
Die vlaamse serie? Dat is naar mijn weten maar een éénmalige serie, dus geen volgende seizoenen (niet 100% zeker).Tamara wrote:Ik volg nu Cordon op de Nederlandse televisie. Super spannende serie en ik slaag er tot nu toe braaf in gewoon een aflevering per week te kijken. Heeft iemand de serie al gezien en kan hij/zij me vertellen over het meerdere seizoen (gepland) zijn? Geen spoilers, alsjeblieft!