Re: Wat na OPM?

31
Tamara wrote:
Captain Witwicky wrote: Enkel in Nederland zeker? Geen F.A.C.T.S. bezoeker?
Nee, soms ook in België. Of we dit jaar op F.A.C.T.S. staan, weet ik nog niet.
Zeker laten weten ^^
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

32
Jeej, Invader magazine is nu volledig gratis en kan ook op een Windows Tablet bekeken worden. :party:
Ik had Invader nog nooit gelezen maar ik moet zeggen dat het in orde is. Het lijkt op OPM maar dan op tablet en met geanimeerde beelden.
Image

33
Maxidomino wrote:Jeej, Invader magazine is nu volledig gratis en kan ook op een Windows Tablet bekeken worden. :party:
Ik had Invader nog nooit gelezen maar ik moet zeggen dat het in orde is. Het lijkt op OPM maar dan op tablet en met geanimeerde beelden.
Interessant, dat ga ik zeker eens bekijken.
Image

38
Ik heb ondertussen bijna heel het magazine gelezen en ik vind het echt goed. Voor mij Is dit voldoende vervanging voor OPM. Ik had btw niet gedacht een digitaal magazine zo goed te vinden. Ik vind die interactie zoals filmpjes enzo wel leuk.
Image

39
gamerke1992 wrote:Ik heb ondertussen bijna heel het magazine gelezen en ik vind het echt goed. Voor mij Is dit voldoende vervanging voor OPM. Ik had btw niet gedacht een digitaal magazine zo goed te vinden. Ik vind die interactie zoals filmpjes enzo wel leuk.
Ik had net dezelfde reactie toen ik een paar nummers las. Het is precies OPM maar dan digitaal en met bewegende beelden. Er wordt ook heel wat plaats bespaard doordat je bijvoorbeeld moet swipen om afbeeldingen te zien enz. Ik ga invader nu zeker elke maand beginnen lezen.
Image
Image

40
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb ondertussen bijna heel het magazine gelezen en ik vind het echt goed. Voor mij Is dit voldoende vervanging voor OPM. Ik had btw niet gedacht een digitaal magazine zo goed te vinden. Ik vind die interactie zoals filmpjes enzo wel leuk.
Ik had net dezelfde reactie toen ik een paar nummers las. Het is precies OPM maar dan digitaal en met bewegende beelden. Er wordt ook heel wat plaats bespaard doordat je bijvoorbeeld moet swipen om afbeeldingen te zien enz. Ik ga invader nu zeker elke maand beginnen lezen.
Image
subtiele reclame Maxmans ? :smug:

42
Alhoewel ik Invader inderdaad best goed vind, moet ik zeggen dat het ten opzichte van de OPM wel erg kort is: ik was hier veel sneller doorheen dan de OPM. Het belangrijkste is echter goed: de teksten en afbeeldingen etc. is van een hoog niveau, dus ik zal 'm ook wel gaan blijven lezen..!
Image

43
paveman wrote:Alhoewel ik Invader inderdaad best goed vind, moet ik zeggen dat het ten opzichte van de OPM wel erg kort is: ik was hier veel sneller doorheen dan de OPM. Het belangrijkste is echter goed: de teksten en afbeeldingen etc. is van een hoog niveau, dus ik zal 'm ook wel gaan blijven lezen..!
Het is inderdaad wel veel korter.
Image

44
Ik heb zo een voorgevoel dat het bij Chief ook ver gedaan is of op zijn minst naar de achtergrond is verdrongen.
De site is al even niet meer aangevuld en nu kom je via hun site rechtstreeks op de site van Ché uit met wel nog hun laatste nieuwsitems.

Een teken aan de wand? :bomb:
Image

Game Play Station

45
JeroenVK1984 wrote:Ik heb zo een voorgevoel dat het bij Chief ook ver gedaan is of op zijn minst naar de achtergrond is verdrongen.
De site is al even niet meer aangevuld en nu kom je via hun site rechtstreeks op de site van Ché uit met wel nog hun laatste nieuwsitems.

Een teken aan de wand? :bomb:
Ja, het forum lijkt ook verdwenen. De website van Che oogt trouwens wel een stuk minder dan Chief. Ze hadden dat beter om kunnen wisselen. :D