Deze is niet zo moeilijk
Re: Guess the Game
93Lijkt niet erg op een battlefield. Ik ga voor PoseSign Platoon.Gamefreak wrote:Battlefield ? ik ken niets van shooters
94zoas ik zei, geen idee GozerBozeGozerXrd wrote:Lijkt niet erg op een battlefield. Ik ga voor PoseSign Platoon.Gamefreak wrote:Battlefield ? ik ken niets van shooters
96Sorry, ik was het topic uit het oog verloren
Het is de eerste game uit een trilogie waarbij je in Normandië en Nederland vecht in Wereldoorlog 2
Het is de eerste game uit een trilogie waarbij je in Normandië en Nederland vecht in Wereldoorlog 2
97Ah me knows (I think). Is het Brothers in Arms? Welke van de drie weet ik wel niet.
98Goed genoeg!Maxidomino wrote:Ah me knows (I think). Is het Brothers in Arms? Welke van de drie weet ik wel niet.
101Metal Gear van op de NES (en nu ik de naam van de afbeelding zie, kan ik ook zeggen dat het de 2de is ).Maxidomino wrote:Hier, de nieuwe afbeelding.
PSN tichke
103Metal Gear 2 is niet op de NES, en de NES MG game wordt niet eens erkend als officiele game door Kojima(sterk veranderde port). De eerste 2 MG games verschenen op de MSX.tichke wrote:Metal Gear van op de NES (en nu ik de naam van de afbeelding zie, kan ik ook zeggen dat het de 2de is ).Maxidomino wrote:Hier, de nieuwe afbeelding.