Ark: Survival Evolved

1
Image
Een nieuwe survival game met dinosaurussen deze keer!

Persoonlijk ben ik enorme fan van het survival genre dus deze hou ik dan ook strak in het oog. De game zou moeten verschijnen ergens in het begin van 2016 maar op 2 juni is er reeds een Early Access versie beschikbaar op Steam (welke ik waarschijnlijk ook ga spelen).

Nog mensen die hiernaar uitkijken?

Hier nog eens de trailer (die er heel vet uitziet imo!):

Image

Re: Ark: Survival Evolved

5
Wel, ik weet niet of jullie The Stomping Land kennen, dat was ook een survival game met dino's maar uiteindelijk bleek het een giga cashgrab. Ik had het geluk om het spel te winnen indertijd en hetgeen ze hadden geïmplementeerd was alleszins niet mis. Er huisde zoooveel potentieel in die game dat het triest was om het zo te zien eindigen.

Aangezien deze devs ook worden gebacked door Microsoft en Sony (met oog op console release), ben ik toch vrij zeker dat het meeste wel in orde zal komen. Natuurlijk moet de game nog uitkomen en blijft het nu giswerk maar ik heb vanmorgen een interview gehoord tussen een bekende Twitch streamer en 1 van de devs van Ark en ik kreeg er toch een positieve vibe van. :) Als ze alles waarmaken wat ze zeggen, wordt dit echt een super dinospel.
Image

6
Het deed me op een gegeven moment denken aan Lair, die drakengame die ook werd beschreven als awesome maar uiteindelijk een PS1 game was voor PS3.
Alhoewel, deze game ziet er wel beter uit.
Dat andere dino game was ook zo veelbelovend...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

7
Captain Witwicky wrote:Het deed me op een gegeven moment denken aan Lair, die drakengame die ook werd beschreven als awesome maar uiteindelijk een PS1 game was voor PS3.
Lair ben ik niet vertrouwd mee, wel al van gehoord.

Maar de devs hebben ook gezegd dat ALLES wat je in de trailer ziet, al in de game zit. Dit in tegenstelling tot Stomping Land waar alles in de trailer puur een protoype moest voorstellen (wat ook werd verzwegen tgo de community).

Ik ben nog steeds voorzichtig want veel echt goeie surivalgames zijn er niet, maar dit zou hem misschien (hopelijk) wel kunnen worden. :)

Als ik de Early Access op PC koop, laat ik zeker nog iets weten wat ik er van vind. :cool:
Image

8
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:Het deed me op een gegeven moment denken aan Lair, die drakengame die ook werd beschreven als awesome maar uiteindelijk een PS1 game was voor PS3.
Lair ben ik niet vertrouwd mee, wel al van gehoord.

Maar de devs hebben ook gezegd dat ALLES wat je in de trailer ziet, al in de game zit. Dit in tegenstelling tot Stomping Land waar alles in de trailer puur een protoype moest voorstellen (wat ook werd verzwegen tgo de community).

Ik ben nog steeds voorzichtig want veel echt goeie surivalgames zijn er niet, maar dit zou hem misschien (hopelijk) wel kunnen worden.

Als ik de Early Access op PC koop, laat ik zeker nog iets weten wat ik er van vind.
Ah, ik weet het van Lair omdat ik Lair heb :cool:
En ik moet mijn enthousiasme inperken want Jurassic Park is my all time favorite movie, dus als ik dino's zie... ;)

10
BozeGozerXrd wrote:Weer een game met dino's, hopelijk wordt het een tijdelijke trend en komt er ook een ontwikkelaar met een dino game die ik echt wil spelen. Deze spreekt me niet echt aan.
het dino-universum is toch minder uitgemolken dan de rottende kuitenbijters niet ? :)

11
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:Weer een game met dino's, hopelijk wordt het een tijdelijke trend en komt er ook een ontwikkelaar met een dino game die ik echt wil spelen. Deze spreekt me niet echt aan.
het dino-universum is toch minder uitgemolken dan de rottende kuitenbijters niet ? :)
Nog wel, maar het kuitenbijter-universum is nu wel genoeg uitgemolken en heeft een aantal gave games voortgebracht. Nu is het de tijd dat het dino-universum dat gaat doen.

12
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:
Nog wel, maar het kuitenbijter-universum is nu wel genoeg uitgemolken en heeft een aantal gave games voortgebracht. Nu is het de tijd dat het dino-universum dat gaat doen.
wat denk je van de combinatie Blozer euh Gozer ? Dino-zombies..... :smug:

13
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:
Idd, eens een echt goed dinospel. Dat mag er wel eens aankomen. :)

Zeker op console zijn er sowieso al niet veel dinospellen. Misschien enkel Turok en die Jurassic World/Park game?
Image

14
Elexus wrote:

Zeker op console zijn er sowieso al niet veel dinospellen. Misschien enkel Turok en die Jurassic World/Park game?
Vergeet iedereen hier Dino Crisis?

Jurassic Park game van PS1 was niet geweldig maar was wel aangenaam (voor mij althans).
De LEGO game kan dat misschien veranderen.

15
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:

Vergeet iedereen hier Dino Crisis?

Jurassic Park game van PS1 was niet geweldig maar was wel aangenaam (voor mij althans).
De LEGO game kan dat misschien veranderen.
Eerlijk gezegd nog nooit gehoord van Dino Crisis. :p Ik ga het eens opzoeken!
Image