Re: GTA V

16
BozeGozerXrd wrote:Ze kunnen beter gaan werken aan GTA 6

Ze gaan nog heists maken voor 5, want op het einde van de laatste Heist wordt er een hint gegeven.
Maar servers zijn idd weer down zoals gisteren. De enige oplossing is overdag spelen, dan zit er minder volk op en werkt alles zonder probleem.
Image

Re: GTA V

17
Ondertussen zijn alle servers in onderhoud. Misschien best. Ik veronderstel dat alles een pak vlotter zal gaan vanaf deze middag. Als ze dan ook de avondpiek doorstaan dan zijn we vertrokken voor veel Heists-fun!
Image


Game Play Station

Re: GTA V

19
Vandaag mijn eerste heist gedaan (wat als het werkt best awesome is)!
Daarvoor heb ik wel een uur op mijn vriendin moeten wachten tot ze joinde. Ze had nog 1 PS3 update en 3 GTAV updates... :(

Maar goed. Ondertussen heb ik de daily challenges geprobeerd. De 3 taken van vandaag bestonden uit een stunt jump, een ronde in de shooting range en een potje capture the bag voltooien. Na voltooïng volgt een flinke cash en rp bonus!

Re: GTA V

20
Ik heb ondertussen alle Heists uitgespeeld.
Direct alles op Hard gedaan, met dezelfde crew wat ons 1M bonus opleverde.

De Heists zijn echt goed. De meeste hebben we echt wel enkele uren over gedaan. Ook omdat op Hard je niet mag sterven of je moet zoizo opnieuw beginnen van de laatste checkpoint.
Nu alles opnieuw spelen met elk een andere rol. Dan hoop ik wel dat er nog wat nieuwe gereleased worden.
PSN tichke
Image

Re: GTA V

21
Inmiddels ben ik rank 90. Nog 10 ranks te gaan!
De eerste twee heists heb ik uitgespeeld met Gwendolynx, The_Jelle en random mensen van een GTA forum, en t is echt super gaaf! Mits je met elkaar kan chatten. Of mits de skills van je heistgenoten hoog genoeg is.

De derde heist heb ik geprobeerd te gaan spelen met random mensen van GTA online. Meer dan een uur heb ik de eerste setup van heist 3 geprobeerd met twee verschillende groepen. Na een uur hadden we nog steeds niks bereikt en kreeg ik het idee dat deze 18+ game door 10 jarigen werdt gespeeld! :O

De servers worden met de dag stabieler en ik heb er nog steeds lol in! :cool:

Re: GTA V

22
Hier ook. Al wachten we even vooraleer we ze opnieuw spelen in verschillende rollen.
Met Heists gaat je niveau ook ferm naar omhoog, ik sta momenteel op 162.

Wij gaan ook trachtten alle bonussen te halen.
Daarvoor moet ik ze nog eens allemaal in volgorde uitspelen (had na 2 heists de eerste opnieuw gespeeld) en dan ook nog is alles zonder 1x te sterven :) Dat is niet simpel maar wel haalbaar als je de Heists beetje kent.
PSN tichke
Image

Re: GTA V

26
Iemand heeft een mod gemaakt (PC only dus) die het mogelijk maakt de gebouwen in te gaan.
Sommige zijn echt groot en de meesten hebben NPC's rondlopen ...

Ik vermoed dat R* die nog zal gebruiken in DLC's en eventuele nieuwe Heists:

PSN tichke
Image

Re: GTA V

27
Volgens mij zijn al die interriors gebruikt bij singleplayer missies of de heists die al in het spel zitten.
Tevens heeft rockstar gemeld dat er geen plannen zijn om meer heists toe te voegen.

Re: GTA V

28
FGras wrote:Volgens mij zijn al die interriors gebruikt bij singleplayer missies of de heists die al in het spel zitten.
Tevens heeft rockstar gemeld dat er geen plannen zijn om meer heists toe te voegen.
Niet allemaal ;) Veel wel, zoals bij Invader of één van die politiekantoren, anderen zijn totaal niet gebruikt geweest.
Maar als je ziet hoe die uitgewerkt zijn en vol NPC zitten, denk ik dat ze er ofwel plannen mee hadden of ze nog gaan gebruiken.
PSN tichke
Image

Re: GTA V

30
gamerke1992 wrote:Vinden jullie ondertussen dat het een meerwaarde is om GTA V ook eens op de ps4 te spelen, als je de PS3 versie al hebt gehad? Rekening houdend met een goedkopere tweedehands prijs.
Ik heb GTA V zowel op PS3 als PS4 uitgespeeld en daar zeker geen spijt van gehad. De First Person View is zeker een meerwaarde om het allemaal net iets anders te beleven. Grafisch is het ook meer dan een verbetering en als je GTA Online al speelde, neem je gewoon al je vooruitgang mee.

Ik twijfelde niet en nu de prijs misschien al wat is gezakt zeker niet. Uiteindelijk blijft Rockstar nog steeds nieuwe dingen in GTA pompen.
Image


Game Play Station
cron