?? Teveel games aan het kopen, een backlog van 40 games, een schande
++ Vanavond misschien filmpje
++ Nu nog wat gamen
+ Morgen lentefeest bij vrienden van m'n ma
40 games?dividedx11 wrote:-- Veel gestudeerd vandaag maar niet veel gestudeerd, snap je...
?? Teveel games aan het kopen, een backlog van 40 games, een schande![]()
++ Nu nog wat gamen
Ah ja, dat is bij mij ook gebeurd vandaagdividedx11 wrote:-- Veel gestudeerd vandaag maar niet veel gestudeerd, snap je...
++ Nu nog wat gamen
De kans dat ik zelfs maar de helft van die games nog uitspeel is kleingamerke1992 wrote:40 games?dividedx11 wrote:-- Veel gestudeerd vandaag maar niet veel gestudeerd, snap je...
++ Nu nog wat gamen
+ Morgen lentefeest bij vrienden van m'n ma![]()
Je kan een jaar verder nu
Ik heb ook een lange lange backlog...dividedx11 wrote:-- Veel gestudeerd vandaag maar niet veel gestudeerd, snap je...
++ Nu nog wat gamen
ik weet het aantal bij mij niet vanbuiten maar het zijn er zeker meer dan 40, veel psn gamesgamerke1992 wrote:40 games?dividedx11 wrote:-- Veel gestudeerd vandaag maar niet veel gestudeerd, snap je...
++ Nu nog wat gamen
Ps+ niet meegerekendGamefreak wrote:ik weet het aantal bij mij niet vanbuiten maar het zijn er zeker meer dan 40, veel psn gamesgamerke1992 wrote:40 games?dividedx11 wrote:-- Veel gestudeerd vandaag maar niet veel gestudeerd, snap je...
++ Nu nog wat gamen

Nice! Was die playthrough moeilijk?Kolm wrote:--- Afgelopen week na thuiskomst slechts zelden de PC opgezet omdat ik echt geen PC meer kon zien na een hele dag programmeren![]()
+/- Bij deze dat eindelijk nog eens gedaan en dan is het eigenlijk nog tegen mijn zin omdat ik iets moet doen...
+++ Wolfenstein uitgespeeld en van de eerste keer op über
+/- Nu nog collectibles en 4 perks te gaan voor platinum, saai werk maar zou niet al te lang mogen duren.
--- Een backlog van 40 games stelt niks voor, de laatste keer dat ik natelde zat ik aan 140+ zonder psplus games en psn-games. Dat is ondertussen alweer een jaar geleden ofzo![]()
--- Nog steeds doodmoe als ik thuiskom van werk, werkgever zei dat dat tot 6 maanden kan duren![]()
+++ Leuke auto gevonden voor me
--- Nu nog vanalles uitzoeken qua kosten...
+++ Uitslapen
+++ Lekker ontbijt met American pancakes en gebakken ham => Yummy!
--- Nek en hoofdpijn en eigenlijk nog steeds moe
Kan je niet gewoon gaan voelen in de winkel? Zo doet mijn broer dat tochLigeiro wrote:+/- iemand die nog op zoek is naar Lego minifig's uit serie 13 en wil ruilen? ik WIL Unicorn Girl(blijkbaar de zeldzaamste van de hoop)