Goedkoopste dat ik al gevonden heb voor deze game (en omega ruby)

dividedx11 wrote:
En deze middag deze 2 er ook nog bij voor elk 15 euro:
Bij een vriendgamerke1992 wrote:dividedx11 wrote:
Waar heb je LBP 3 gevonden voor 15 euro als ik dat mag vragen?
Ahzo, dan is het niet echt relevantdividedx11 wrote:Bij een vriendgamerke1992 wrote:dividedx11 wrote:
Waar heb je LBP 3 gevonden voor 15 euro als ik dat mag vragen?
Ik kijk snel voorbij bepaalde zaken als het geheel me aanstaat...Gamefreak wrote:Captain Witwicky wrote: 2 heb ik al, vooral mijn broer speelt het, en die vind er niks verkeerds aan.![]()
Sommige zaken die ik al zag, waren zelfs cool.
je zegt het zelf Cap, sommige zaken. Deel 1 was in zijn totaliteit geweldig
Die dingen zijn echt wel goedkoop, waar haal je dit?dividedx11 wrote:Voor 7,98 euro:
Voor 6,98 euro (deze had ik al maar voor m'n verzameling):
En dan deze er nog gratis bij
Ah neen, kheb gekeken, twas voor 14.90Captain Witwicky wrote:Ik dacht...dat ik hem voor 14.99 had gekochtLigeiro wrote:Voor minder dan 15 euro kon ik em niet laten liggen

Game ManiaCaptain Witwicky wrote:Ik kijk snel voorbij bepaalde zaken als het geheel me aanstaat...Gamefreak wrote:Captain Witwicky wrote: 2 heb ik al, vooral mijn broer speelt het, en die vind er niks verkeerds aan.![]()
Sommige zaken die ik al zag, waren zelfs cool.
je zegt het zelf Cap, sommige zaken. Deel 1 was in zijn totaliteit geweldig
Die dingen zijn echt wel goedkoop, waar haal je dit?dividedx11 wrote:Voor 7,98 euro:
Voor 6,98 euro (deze had ik al maar voor m'n verzameling):
En dan deze er nog gratis bij
Ah neen, kheb gekeken, twas voor 14.90Captain Witwicky wrote:Ik dacht...dat ik hem voor 14.99 had gekochtLigeiro wrote:Voor minder dan 15 euro kon ik em niet laten liggen![]()
PS4 versie met steelbook.
Ah, Game Mania met 2de hands.dividedx11 wrote:Game ManiaSteelbooks of CE's kosten evenveel 2ehands als gewone games. Het was dan nog 2+1 gratis. Die PS4 games heb ik van een vriend kunnen kopen.
Dat is natuurlijk het mindere eraan...je hebt tenminste de fysieke extra's toch, dus dat is ietsdividedx11 wrote:Nope, indeed...

amai, dat is een hele hoopLigeiro wrote:en deze is ook weer binnenmet een beetje geluk kan ik die binnen 9 maanden beginnen spelen
en zeg ervan wat ge wilt, maar dit is bij uitstek één van de meest verzorgde CE's die ik ooit al gezien heb. + op de binnenkant van het deksel van de doos staan de handtekeningen van alle medewerkers, which is nice

Voor de speeltijd die je eruit krijgt, zou ik nog wat wachten tot max 25 euro.RoyVdW wrote:Heb een deal op Kapaza voor The Order voor €30. Is dit geld het waard want twijfel hard?
Ik volg elke dag de games tweedehands op op 2dehands.be en ik merk dat the order echt vrij snel in prijs aan het dalen is. Je kan altijd een mail sturen dat je 25 euro biedt? Vaak zeggen ze neen, totdat je aangeeft dat je het dan niet moet hebben. Zo heb ik nog maar net shadow of mordor voor 20 euro gekocht.RoyVdW wrote:Heb een deal op Kapaza voor The Order voor €30. Is dit geld het waard want twijfel hard?