Re: Batman: Arkham Knight

31
De (prijzige) Season Pass werd voorgesteld en ook wat de spelers voor hun geld krijgen. Er zal een DLC verschijnen waarin je aan de slag kan als Batwoman. Vandaag werd bekendgemaakt om welke Batwoman het gaat.
[+] Batwoman is
Barbara Gordon
En er is een nieuwe trailer met de voice-actors met John Noble en Jonathan Banks (Mike uit Breaking Bad).
Image

Re: Batman: Arkham Knight

35
Damn cap, gij kunt melken over die editions, maakt ni uit welke game :p
Ik heb de batmobile edition gepreordered bij game mania, maar tis mij niet om de dlc te doen. Ik wou die batmobile statue, meer niet :) comicbook en artbook zijn mooi meegenomen ook

Re: Batman: Arkham Knight

36
Ligeiro wrote:Damn cap, gij kunt melken over die editions, maakt ni uit welke game :p
Ik heb de batmobile edition gepreordered bij game mania, maar tis mij niet om de dlc te doen. Ik wou die batmobile statue, meer niet :) comicbook en artbook zijn mooi meegenomen ook
+1 ik heb de statue en ps4 besteld (statue edition enkel voor statue en artbook en redelijk benieuwd naar die comic)
season pass ligt al klaar voor mij in GM gowja niet dat hij daarvan tekort ga komen é xd
Image

Re: Batman: Arkham Knight

37
Toon8 wrote:
Captain Witwicky wrote:Waarom ik pre-ordering haat, veel succes aan degenen die de game kopen:

https://www.polygon.com/2015/5/29/86877 ... itions-omg
Ik heb gepre ordert en krijg de red hood en harley quinn pack, bij game mania zeggen ze dat die red hood exclusief bij hen is.
Ze bedoelen dan waarschijnlijk dat in België of Benelux enkel bij hun verkrijgbaar is, erbuiten zijn zij niet meer van toepassing, je hebt geen Game Mania winkel in Frankrijk, daar heb je andere winkels.
Ligeiro wrote:Damn cap, gij kunt melken over die editions, maakt ni uit welke game :p
Ik heb de batmobile edition gepreordered bij game mania, maar tis mij niet om de dlc te doen. Ik wou die batmobile statue, meer niet :) comicbook en artbook zijn mooi meegenomen ook
Ik ben de zeurpiet van 2014 voor iets hé ;)
Maar dat artikel duidt gewoon aan wat ik juist bedoel, de game is verknipt en gestrooid over verschillende winkels om klanten te lokken maar de gamer blijft ermee zitten dat die niet een volledige ervaring kan krijgen. Wij kunnen nu niet verder want wij hebben zulke taferelen niet want we hebben maar in feite 1 grote gamestore, maar je ziet ook dat België niet lang alle DLC krijgt die er is. Bij collector's editions kiezen heb je vaak de luxe dat alles zit toegevoegd, maar Ubisoft maakt verschillen in statues, en hier bij Batman krijgen we zoveel mogelijk, maar niet alles. Uiteindelijk is een statue mooi, maar zal ook maar stof vergaren, en dan is misschien wat meer gameplay interessanter.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Batman: Arkham Knight

38
Mij kan een extra skin in winkel X geen zak schelen.
Meer zelfs
Mij kan alle DLC geen zak schelen
Allemaal mooi meegenomen als je iets krijgt bij een preorder

Maar dat bij Dragonball Xenoverse ALLE dlc op enkele weken? al uitgegevn zijn daar zaag je dan niet over
Thans is het het bewijs dat al die bazaar alreeds op disc kon staan en unlocked zijn bij aankoop...
Image

Re: Batman: Arkham Knight

39
ShAmPi wrote:Mij kan een extra skin in winkel X geen zak schelen.
Meer zelfs
Mij kan alle DLC geen zak schelen
Allemaal mooi meegenomen als je iets krijgt bij een preorder

Maar dat bij Dragonball Xenoverse ALLE dlc op enkele weken? al uitgegevn zijn daar zaag je dan niet over
Thans is het het bewijs dat al die bazaar alreeds op disc kon staan en unlocked zijn bij aankoop...
dat is euh vrij duidelijk :smug:

Re: Batman: Arkham Knight

40
ShAmPi wrote:Mij kan een extra skin in winkel X geen zak schelen.
Meer zelfs
Mij kan alle DLC geen zak schelen
Allemaal mooi meegenomen als je iets krijgt bij een preorder

Maar dat bij Dragonball Xenoverse ALLE dlc op enkele weken? al uitgegevn zijn daar zaag je dan niet over
Thans is het het bewijs dat al die bazaar alreeds op disc kon staan en unlocked zijn bij aankoop...
Er is nog steeds een verschil tussen een pre-order en DLC die achter de release wordt vrijgegeven.
Xenoverse is trouwens al een paar maand uit en niet een paar weken.
En heb je mijn unboxing niet gelezen van Xenoverse? Daar zeur ik wat over hoe erg het is dat hun pre-order exclusief is en blijft voor degenen die een pre-order hadden geplaatst, wat nochtans een geheel andere situatie is als hier waar je stukjes pre-order DLC verspreid liggen, terwijl Xenoverse zoveel mogelijk iedereen de kans gaf op élk stukje.

Ik weet waarover ik zaag. Maar ja, ik moet deze game niet hebben, ik wou jullie gewoon informeren over de pre-order acties.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Batman: Arkham Knight

41
Ik heb de game gepre ordert omdat ik het spel direct wil spelen en door te pre oderen kan je hem zelfs een dag vroeger hebben. Alles wat ze erbij bieden is mooi meegenomen maar ik ben daar wel zwaar gerust in, zal het waarschijnlijk toch niet spelen. DLC koop ik ook nooit, gewoon omdat ik het meestal niet interessant genoeg vind en liever dan een ander volledig spel koop. En ik heb geordert bij game mania omdat ik nog een bon van 20€ heb liggen, heeft niets te maken met dat ze die red hood bedoening erbij geven.
Ik deel dus shampi zijn mening ;)
Image

Re: Batman: Arkham Knight

42
Toon8 wrote:Ik heb de game gepre ordert omdat ik het spel direct wil spelen en door te pre oderen kan je hem zelfs een dag vroeger hebben. Alles wat ze erbij bieden is mooi meegenomen maar ik ben daar wel zwaar gerust in, zal het waarschijnlijk toch niet spelen. DLC koop ik ook nooit, gewoon omdat ik het meestal niet interessant genoeg vind en liever dan een ander volledig spel koop. En ik heb geordert bij game mania omdat ik nog een bon van 20€ heb liggen, heeft niets te maken met dat ze die red hood bedoening erbij geven.
Ik deel dus shampi zijn mening ;)
Het gaat hier zelfs niet over een mening, ik duid gewoon aan wat voor pre-order acties er zijn en hoe ze dit aanpakken ten nadele van de gamers die wél graag DLC hebben... :nerd:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Batman: Arkham Knight

43
Captain Witwicky wrote:
Toon8 wrote:Ik heb de game gepre ordert omdat ik het spel direct wil spelen en door te pre oderen kan je hem zelfs een dag vroeger hebben. Alles wat ze erbij bieden is mooi meegenomen maar ik ben daar wel zwaar gerust in, zal het waarschijnlijk toch niet spelen. DLC koop ik ook nooit, gewoon omdat ik het meestal niet interessant genoeg vind en liever dan een ander volledig spel koop. En ik heb geordert bij game mania omdat ik nog een bon van 20€ heb liggen, heeft niets te maken met dat ze die red hood bedoening erbij geven.
Ik deel dus shampi zijn mening ;)
Het gaat hier zelfs niet over een mening, ik duid gewoon aan wat voor pre-order acties er zijn en hoe ze dit aanpakken ten nadele van de gamers die wél graag DLC hebben... :nerd:
Ik heb gewoon verduidelijkt waarom ik hem wilde pre orderen, aan jou en de anderen die dit zouden lezen, dat is alles :cool:
Ik versta wel dat je het niet graag hebt dat game content word verdeelt onder de verschillende verkopers waardoor je nooit alles kan hebben, maar ik ben daar gerust over :P
Image

Re: Batman: Arkham Knight

44
Toon8 wrote:
Captain Witwicky wrote:
Toon8 wrote:Ik heb de game gepre ordert omdat ik het spel direct wil spelen en door te pre oderen kan je hem zelfs een dag vroeger hebben. Alles wat ze erbij bieden is mooi meegenomen maar ik ben daar wel zwaar gerust in, zal het waarschijnlijk toch niet spelen. DLC koop ik ook nooit, gewoon omdat ik het meestal niet interessant genoeg vind en liever dan een ander volledig spel koop. En ik heb geordert bij game mania omdat ik nog een bon van 20€ heb liggen, heeft niets te maken met dat ze die red hood bedoening erbij geven.
Ik deel dus shampi zijn mening ;)
Het gaat hier zelfs niet over een mening, ik duid gewoon aan wat voor pre-order acties er zijn en hoe ze dit aanpakken ten nadele van de gamers die wél graag DLC hebben... :nerd:
Ik heb gewoon verduidelijkt waarom ik hem wilde pre orderen, aan jou en de anderen die dit zouden lezen, dat is alles :cool:
Ik versta wel dat je het niet graag hebt dat game content word verdeelt onder de verschillende verkopers waardoor je nooit alles kan hebben, maar ik ben daar gerust over
Mja, maar je zegt dat je ShAmPi zijn mening deelt, dus dat is dan toch een tikkeltje meer dan enkel zeggen waarom je hem pre-ordered niet? :?
Als je vraagt naar mijn mening: ja, ik ben daar tegen. Ik snap niet dat je daar rustig over kan doen, het is ongeveer hetzelfde als DLC die al op de disc staat. Ze benadelen de consument, jij dus. Maar zoals ik al zei, veel kan je er nu niet aan doen, want in Benelux is ons aanbod beperkt, omdat wij niet verschillende grote winkels hebben, waardoor we langs de ene kant niet echt moeten beslissen en langs de andere kant zie je wel via USA pre-orders dat je nog een stuk van je game mist (wat hier dus mijn bedoeling was om aan te tonen, ik ben dus bezig over iets veel groters dan mijn of jouw mening, ik ben bezig over de industrie en hoe die het aanpakt om gamers de games te laten pre-orderen en wie wat krijgt door simpelweg een winkel binnen te stappen). Als ik iets mis van mijn game maak ik mij toch zorgen daarover hoor :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Batman: Arkham Knight

45
Tjah, het eerste deel was verduidelijken waarom een pre order. En dat laatste was dat ik hetzelfde denk over dlc zoals shampi hier zei.
ShAmPi wrote:Mij kan een extra skin in winkel X geen zak schelen.
Meer zelfs
Mij kan alle DLC geen zak schelen
Allemaal mooi meegenomen als je iets krijgt bij een preorder
Jij gaf een artikel waarin die verschillende versies werden uitgelegd met "succes aan de mensen die dit kopen". Waarop ik zei dat ik hem kopen. En toen begon de discussie over die pre order dlc en vandaar dacht ik dat het goed was om mijn pre order te verduidelijken, om aan te tonen dat het niets met die speciale pre order voordeel van game mania te maken had.
En uiteindelijk gaf ik ook mijn mening over die dlc's
Image