Re: The Witcher 3: Wild Hunt

46
Zéér verzorgde CE van deze, ben blij dat ik hem vorige week op de valreep nog heb besteld.
Een artbook met backstory, achteraan fotos van het dev team.
Op de binnenkant van het doosdeksel alle handtekeningen van het dev team.
De wolf school halsketting is van duurzame kwaliteit en weegt behoorlijk zwaar.
Het beeld is volledig handgeschildert, en zeer mooi afgewerkt.
+ iedereen die het spel koopt krijgt nog is 16 gratis dlc, als "bedankje om de studio te steunen door de game te kopen"

47
Blijkbaar sympathieke kerels daar in polen :smug:
Ik zal dit spel maar over een jaar ofzo kopen als hij al heel wat goedkoper staat, voor de moment veel andere games eerst spelen (Unity, shadow of mordor,...)
Ook zal ik eerst de 2e eens moeten spelen die nu al een half jaar op men pc staat onaangeroerd :(
Image

49
Rushifel wrote:Oeps... Het spel is bij mij zelfs al een keer vastgelopen bij een spelletje Gwent (weet niet meer zeker of het zo heet. Dat kaartspelletje bedoel ik iig).
Image
Dat gebeurde bij mij gisteren ook. Wilde op driehoekje drukken om te passen en toen kreeg de foutmelding en werd de hele game afgesloten
Image

50
Marty wrote:
Rushifel wrote:Oeps... Het spel is bij mij zelfs al een keer vastgelopen bij een spelletje Gwent (weet niet meer zeker of het zo heet. Dat kaartspelletje bedoel ik iig).
Image
Dat gebeurde bij mij gisteren ook. Wilde op driehoekje drukken om te passen en toen kreeg de foutmelding en werd de hele game afgesloten
Zal wel snel verholpen worden door een patch vermoed ik. Wel jammer dat zoiets gebeurt natuurlijk. :?
Image

51
Marty wrote:
Image
Was dat bij de eerste keer dat je dat speelde in die taverne (of hoe je het ook wilt noemen)? Want ik had er geen last van :nerd:
Image

58
Maxidomino wrote:
Marty wrote:Op welk niveau spelen jullie?
Ik zelf was begonnen op Death March, maar toch al snel weer een leveltje lager gezet naar Blood and Broken Bones
Het equivalent van normal mode. Story and sword heet het denk ik. De combat is zo al moeilijk genoeg. :lol:
Voor mij hetzelfde. De 'normal' mode is al uitdaging genoeg voor mij :|
Image