Re: God of War 3 Remastered

16
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:Wanneer verschijnt die nu ook alweer?
De kalender op de blog gebruiken eh :). Hij verschijnt op 14 juli.
Ok, ga nog es kijken of we die niet kunnen regelen voor review :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: God of War 3 Remastered

17
gamerke1992 wrote:Ik ga het niet kopen. Ik heb het niet echt opgevolgd, maar geven ze echt niets van extra's? Want dat is ook maar stom dan.
Enkel foto mode.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: God of War 3 Remastered

19
Maxidomino wrote:Het is volgens mij een goede zet van Sony (althans in de VS) om er de andere GOW-games er niet bij te steken. Wie de game in Noord-Amerika koopt, krijgt 90 dagen toegang tot GOW 1 & 2 op PlayStation Now. Zo wordt PlayStation Now wat gestimuleerd.
Dat is al iets meer begrijpelijk. Op die manier kunnen de andere games toch nog gespeeld worden en hebt ge het verhaal wat mee.

Re: God of War 3 Remastered

20
met0t0 wrote:
Maxidomino wrote:Het is volgens mij een goede zet van Sony (althans in de VS) om er de andere GOW-games er niet bij te steken. Wie de game in Noord-Amerika koopt, krijgt 90 dagen toegang tot GOW 1 & 2 op PlayStation Now. Zo wordt PlayStation Now wat gestimuleerd.
Dat is al iets meer begrijpelijk. Op die manier kunnen de andere games toch nog gespeeld worden en hebt ge het verhaal wat mee.
ik persoonlijk denk dat Sony nog een verrassing achter de hand heeft, ik kan me niet van het idee ontdoen dat ze hiermee een soort van opwarmer geven om eventueel een nieuw deel te bekokstoven.... misschien hoop ik het meer dan ik het geloof maar jet weet nooit :cool:

Re: God of War 3 Remastered

21
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:
Maxidomino wrote:Het is volgens mij een goede zet van Sony (althans in de VS) om er de andere GOW-games er niet bij te steken. Wie de game in Noord-Amerika koopt, krijgt 90 dagen toegang tot GOW 1 & 2 op PlayStation Now. Zo wordt PlayStation Now wat gestimuleerd.
Dat is al iets meer begrijpelijk. Op die manier kunnen de andere games toch nog gespeeld worden en hebt ge het verhaal wat mee.
ik persoonlijk denk dat Sony nog een verrassing achter de hand heeft, ik kan me niet van het idee ontdoen dat ze hiermee een soort van opwarmer geven om eventueel een nieuw deel te bekokstoven.... misschien hoop ik het meer dan ik het geloof maar jet weet nooit :cool:
Hoop doet leven :D
Image

Re: God of War 3 Remastered

22
Maxidomino wrote:Het is volgens mij een goede zet van Sony (althans in de VS) om er de andere GOW-games er niet bij te steken. Wie de game in Noord-Amerika koopt, krijgt 90 dagen toegang tot GOW 1 & 2 op PlayStation Now. Zo wordt PlayStation Now wat gestimuleerd.
Als gamer kan ik dat geen goede zet noemen...
Voor een bedrijf is het misschien een strategie, maar in feite moest ik die GOW3 remastered kopen ben ik niks met 90 dagen gratis toegang, want daarna verdwijnt het, en tis op dit moment enkel USA als ik me niet vergis die PlayStation Now heeft toch?
M.a.w. zoiets zou me niet aanzetten tot de aankoop.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: God of War 3 Remastered

25
minermb wrote:Ik heb niet GoW 1 en 2 gespeeld, dus deze remaster ga ik zeker niet kopen :q:
Je moet de eerste twee niet echt gespeeld hebben hoor...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: God of War 3 Remastered

26
dividedx11 wrote:
minermb wrote:Ik heb niet GoW 1 en 2 gespeeld, dus deze remaster ga ik zeker niet kopen :q:
Je moet de eerste twee niet echt gespeeld hebben hoor...
Ja ik weet dat dat niet per se hoeft, maar ik vind het nooit leuk om in een verhaal te komen waarin er allemaal terug verwezen wordt naar de vorige delen. Dan ga ik alles skippen en dan vind ik het spel weer minder leuk ;) Ik had liever bijvoorbeeld een remaster van de eerste god of war ofzo gewild :)
Image

Re: God of War 3 Remastered

28
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:Je moet de eerste twee niet echt gespeeld hebben hoor...
Om te begrijpen hoe en waarom Kratos zo kwaad is op de goden, is het toch wel interessant om de eerste twee games gespeeld te hebben :)
vind ik ook, ik denk dat in deze reeks het net essentieel is om de vorige delen te spelen :P

Re: God of War 3 Remastered

29
minermb wrote: Ja ik weet dat dat niet per se hoeft, maar ik vind het nooit leuk om in een verhaal te komen waarin er allemaal terug verwezen wordt naar de vorige delen. Dan ga ik alles skippen en dan vind ik het spel weer minder leuk ;) Ik had liever bijvoorbeeld een remaster van de eerste god of war ofzo gewild :)
Je kan ook altijd eerst 1 en 2 spelen en dan 3 kopen :cool:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: God of War 3 Remastered

30
Captain Witwicky wrote:
minermb wrote: Ja ik weet dat dat niet per se hoeft, maar ik vind het nooit leuk om in een verhaal te komen waarin er allemaal terug verwezen wordt naar de vorige delen. Dan ga ik alles skippen en dan vind ik het spel weer minder leuk ;) Ik had liever bijvoorbeeld een remaster van de eerste god of war ofzo gewild :)
Je kan ook altijd eerst 1 en 2 spelen en dan 3 kopen :cool:
Hoe zou ik die kunnen spelen als ik geen ps 3 heb
Image
Image