Jammer, maar dat wil niet zeggen dat er volgend jaar geen BBQ zou zijn natuurlijk. Er is nog hoop
Andere, kleinere meetings kunnen we natuurlijk altijd eens proberen
Re: PressXtoRevive BBQ 2015
48jij mag het organiseren GozerBozeGozerXrd wrote:Over naar de PressXtoRevive heide picknick 2015?
50Jammer . Ik keek er echt naar uit.
Maar er zullen wel nog andere evenementen gepland worden, vermoed ik.
Maar er zullen wel nog andere evenementen gepland worden, vermoed ik.
51Kunnen we zoals op pure niet weer de mogelijkheid geven om uw woonplaats bij uw naam te zetten, zo kunnen we zien op welke plekken in België/Nederland het de moeite is om samen te komen
52Dat staat al bij uw naamW.O.L.F. wrote:Kunnen we zoals op pure niet weer de mogelijkheid geven om uw woonplaats bij uw naam te zetten, zo kunnen we zien op welke plekken in België/Nederland het de moeite is om samen te komen
53Ja, maar niet zo onder uw naam bij uw posts, toch?met0t0 wrote:Dat staat al bij uw naamW.O.L.F. wrote:Kunnen we zoals op pure niet weer de mogelijkheid geven om uw woonplaats bij uw naam te zetten, zo kunnen we zien op welke plekken in België/Nederland het de moeite is om samen te komen
54Bij u zie ik het toch staan, net als bij andere mensen die hun locatie ingegeven hebbenW.O.L.F. wrote:Ja, maar niet zo onder uw naam bij uw posts, toch?met0t0 wrote:Dat staat al bij uw naamW.O.L.F. wrote:Kunnen we zoals op pure niet weer de mogelijkheid geven om uw woonplaats bij uw naam te zetten, zo kunnen we zien op welke plekken in België/Nederland het de moeite is om samen te komen
56tegen midden augustus ook niet ? sterke maag heb jijRoyVdW wrote:Had toch al geen honger meer Mss een volgende keer
57Jammer dat het niet doorgaat, ik keek er eigenlijk wel een beetje naar uit
Hoeveel mensen kwamen er eigenlijk normaal?
Hoeveel mensen kwamen er eigenlijk normaal?
58Ik vermoed dat Roy een krokodil is.Gamefreak wrote:tegen midden augustus ook niet ? sterke maag heb jijRoyVdW wrote:Had toch al geen honger meer Mss een volgende keer
59willen we het weten Gozer ?BozeGozerXrd wrote:Ik vermoed dat Roy een krokodil is.Gamefreak wrote:tegen midden augustus ook niet ? sterke maag heb jijRoyVdW wrote:Had toch al geen honger meer Mss een volgende keer