Waar? Kan hem niet onder de 30 vinden. Bied 25, maar dan reageren ze niet meergamerke1992 wrote:En nu ook nog deze gekocht Als Gamefreak weer de prijs graag wil weten, ik heb het voor 20 euro gekocht
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
227Op 2dehands.beRoyVdW wrote:Waar? Kan hem niet onder de 30 vinden. Bied 25, maar dan reageren ze niet meergamerke1992 wrote:En nu ook nog deze gekocht Als Gamefreak weer de prijs graag wil weten, ik heb het voor 20 euro gekocht
Mijn truk is gewoon om elke dag naar de categorie games en software - - > playstation 4 te gaan en dan te kijken wat er allemaal bijkomt. En als er interessante games tussen zitten bied ik gewoon tot er is iemand toehapt.
228Ik zat even de Belgische site met de Nederlandse site te vergelijken en er staan echt veel meer spellen op de Belgische sitegamerke1992 wrote:Op 2dehands.beRoyVdW wrote:Waar? Kan hem niet onder de 30 vinden. Bied 25, maar dan reageren ze niet meergamerke1992 wrote:En nu ook nog deze gekocht Als Gamefreak weer de prijs graag wil weten, ik heb het voor 20 euro gekocht
Mijn truk is gewoon om elke dag naar de categorie games en software - - > playstation 4 te gaan en dan te kijken wat er allemaal bijkomt. En als er interessante games tussen zitten bied ik gewoon tot er is iemand toehapt.
229das weeral niet mis... ofwel bij jij een toponderhandelaargamerke1992 wrote:En nu ook nog deze gekocht Als Gamefreak weer de prijs graag wil weten, ik heb het voor 20 euro gekocht
230Oei misschien heb ik het verkeerde beroep gekozenGamefreak wrote:das weeral niet mis... ofwel bij jij een toponderhandelaargamerke1992 wrote:En nu ook nog deze gekocht Als Gamefreak weer de prijs graag wil weten, ik heb het voor 20 euro gekocht
231Ja Gamerke ik kan me niet meer aanmeldden voor 2dehands op dit ip adres tenzij ik een mail naar de redactie stuur. Heb me eergisteren geregistreerd en terug uitgeschreven. Heb die site trouwens nooit gebruikt dus ja.
The Order: 1886 staat nu tijdelijk aan €30 op Bol. De scherp geprijsd actie voor de best verkopende PS4 games.
The Order: 1886 staat nu tijdelijk aan €30 op Bol. De scherp geprijsd actie voor de best verkopende PS4 games.
232RoyVdW wrote:Ja Gamerke ik kan me niet meer aanmeldden voor 2dehands op dit ip adres tenzij ik een mail naar de redactie stuur. Heb me eergisteren geregistreerd en terug uitgeschreven. Heb die site trouwens nooit gebruikt dus ja.
30 euro voor de gesealde game is niet slecht :o
236Wat is een prikje?Hybris wrote: Voor een prikje op de rommelmarkt.
237€15 euro! Meeste tweedehands aanbiedingen liggen rond de 20 en daar moet je nog eens verzendkosten bij betalen, dus vond ik het wel een goede deal.dividedx11 wrote:Wat is een prikje?Hybris wrote: Voor een prikje op de rommelmarkt.
238En het belangrijkste, het is een leuke gameHybris wrote:€15 euro! Meeste tweedehands aanbiedingen liggen rond de 20 en daar moet je nog eens verzendkosten bij betalen, dus vond ik het wel een goede deal.dividedx11 wrote:Wat is een prikje?Hybris wrote: Voor een prikje op de rommelmarkt.
239das idd een zaakje dat je gedaan hebtHybris wrote:€15 euro! Meeste tweedehands aanbiedingen liggen rond de 20 en daar moet je nog eens verzendkosten bij betalen, dus vond ik het wel een goede deal.dividedx11 wrote:Wat is een prikje?Hybris wrote: Voor een prikje op de rommelmarkt.
240Compleet DLC pakket van Burnout Paradise
5€ ipv 19.99 Compleet DLC pakket van NfS: Hot Pursuit
8.75€ ipv 34.99 Compleet DLC pakket van NfS Rivals
10€ ipv 19.99 Army of Two: The 40th Day: Chapters of Deceit
4€ ipv 7.99 Pre-order DMC4: SE met 2 extra outfits en dynamisch thema
25€
5€ ipv 19.99 Compleet DLC pakket van NfS: Hot Pursuit
8.75€ ipv 34.99 Compleet DLC pakket van NfS Rivals
10€ ipv 19.99 Army of Two: The 40th Day: Chapters of Deceit
4€ ipv 7.99 Pre-order DMC4: SE met 2 extra outfits en dynamisch thema
25€
Zeurpiet van het jaar 2014