Re: The Witcher 3: Wild Hunt

63
Marty wrote:En tijdens dat gevecht als je ver genoeg wegloopt kun je tussendoor ook gewoon saven.
Heb ook een skill voor health regen, want dat heb je niet standaard op Death March.
Dat heb ik al snel geleerd in dit spel, voorzichtig en rustig spelen. En voldoende saven.
billie91 wrote:Moet zeggen dat het levelen niet echt bijster snel gaat. Ben nu al flink wat uurtjes bezig en ben nog maar level 5. :(
Ik vind het ook traag gaan. En zeker als er tussen mijn quests dingen staan waarvoor ik best level 16 (of 30 zelfs) ben. :|
Image

64
Nou is het levelen wel lekker uitdagend, maar kan er niet bij dat er inderdaad veel quest zijn waarvoor je echt al veel verder moet zijn qua level. Ook vind ik het gebruik van de inventory en het gebruik van alchemy ontzettend omslachtig eerlijk gezegd. Voor de rest weet de game mij echter wel flink te boeien. :)
Image

67
gamerke1992 wrote:Dat level is zo te zien wel heel traag dan
Image
Maar zijn er daarnaast nog genoeg upgrades zoals nieuwe wapens en uitrusting?
O ja. Die vind je voortdurend door te exploreren en kisten te openen. Het levelen gaat inderdaad traag vooruit. Maar er valt ontzettend veel te doen in de game. Het zou spijtig zijn moest je de levelcap bereiken na een paar uurtjes spelen en dan de rest van de wereld niet kunnen ontdekken.
Image
Image

68
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote:Dat level is zo te zien wel heel traag dan :) Maar zijn er daarnaast nog genoeg upgrades zoals nieuwe wapens en uitrusting?
O ja. Die vind je voortdurend door te exploreren en kisten te openen. Het levelen gaat inderdaad traag vooruit. Maar er valt ontzettend veel te doen in de game. Het zou spijtig zijn moest je de levelcap bereiken na een paar uurtjes spelen en dan de rest van de wereld niet kunnen ontdekken. :)
Nou is het wel zo dat het levelen wel heel traag gaat. Je moet veel quest doen om goed te levelen. Ik kwam echter gisteren in een quest waar bij stond dat het voor level 6 was, maar achteraf gewoonweg ontzettend moeilijk was met twee behoorlijke vijanden. Ik mis daarin af en toe de balans, maar dat is het ook eigenlijk. Voor de rest schiet de game goed op en weet het op alle vlakken raak te schieten. Nieuwe gear vinden is wel lastig. Met looten alleen kom je er niet, je zult zelf vaak naar een smid toe moeten om wat te regelen. Dat is op zichzelf wel tof imo, moet echt moeite doen om daar je personage te verbeteren. Het geldsysteem werkt ook goed. Je hebt eigenlijk nooit geld teveel en je moet moeite doen om het te verdienen.
Image

70
Op het moment zijn er maar 2 dlcs beschikbaar. Je moet ze uit de ps store downloaden en dan kun je de items vinden bij de merchant die je ook hebt gered in het begin. Waar je de volgende dlcs kunt vinden.. geen idee. Die komen in de komende weken. De volgende 2 zijn beschikbaar vanaf aankomende woensdag of donderdag
Image

71
Oh
Ik heb nog niet echt gespeeld eigenlijk :p
Dus ik heb nog niemand gered.
Er stond gewoon op het rode kaartje dat je naar thewitcher.com moest gaan voor de 16 DLC's :)

Maar als ze gewoon uit store te dlen zijn hoe weten ze dan dat je de versie met 16 gratis DLC's hebt?
Of hebben alle versies deze? :D
Image