Re: PlayStation Plus
226Voor mij persoonlijk een zéér zwakke maand. En dat in de maand van E3??
Buiten MGS V die ik al heb is het enkel Call of Juárez voor mij.
Moderator: Leaderboard Group
Zeker als je maar 35 euro per jaar betaald (korting). Ik heb er geen seconde spijt van.met0t0 wrote:Nu mensen toch al PS+ moeten hebben om online te gamen op PS4, was het wel te verwachten dat ze niet altijd de beste games zouden geven. Maar iedere maand zitten er toch zeker één à twee games bij die ik al lang graag wou spelen, dus ik haal de kost er nog wel uit
Ga ik mee akkoord. Ik heb al jaren PS+ en het geld dat je erin steekt, haal je er dubbel en dik terug uit.The Wastelander wrote:Ik deel ergens jullie meningen wel. Maar ik denk eerlijk gezegd dat velen onder ons gewoon iets te veel eisend zijn geworden. Op PS4 kan je geen al te zotte games verwachten (hoewel we ondertussen toch ook al enkele keren iets betere dingen hebben gekregen). Op PS3 zijn we imo toch zwaar verwend geweest enkele maanden terug en zeker rond de release van de PS4 waren er zware toppers bij. Is PS+ veranderd? Dat sowieso, maar geduld is een mooie zaak en dus zien we wellicht binnen enkele maanden (rond verjaardag PS4) wel wat meer goede games verschijnen.
Return to “PlayStation Network Gaming”