Re: Ark: Survival Evolved

31
Captain Witwicky wrote:Voor als ge net geen 83 minuten iets anders hebt te doen :)

Heb gisteren de livestream euhm 'live' gevolgd. :p

Voorlopig totaal niet onder de indruk eigenlijk. De UI was ook precies gemaakt door een 5 jarige in Paint. :L:
Image

33
met0t0 wrote:
Elexus wrote:Voorlopig totaal niet onder de indruk eigenlijk. De UI was ook precies gemaakt door een 5 jarige in Paint. :L:
Ook het gevoel dat ik heb. Die UI trekt totaal op niks... :|
Voor de rest ziet het er gewoon degelijk uit.
geen fan van Jurissac Park metoto ? :smug:

ik heb jou trouwens een berichtje gestuurd, kan je even kijken ?

34
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:Voor als ge net geen 83 minuten iets anders hebt te doen
Heb gisteren de livestream euhm 'live' gevolgd.

Voorlopig totaal niet onder de indruk eigenlijk. De UI was ook precies gemaakt door een 5 jarige in Paint.
Oei, daar gaat haar enthousiasme, gelukkig ben ik voorzichtig geweest. Ik heb wel nog niet kunnen kijken, heb namelijk niet 83 minuten vrij :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

35
Captain Witwicky wrote: Oei, daar gaat haar enthousiasme, gelukkig ben ik voorzichtig geweest. Ik heb wel nog niet kunnen kijken, heb namelijk niet 83 minuten vrij :P
I know right, the hype killed it for me. :p

Maar ach, nu hoef ik niet te investeren in de Early Access (zelfs de grootste beesten van PC's kunnen het amper draaien naar het schijnt dusja).

En ik heb ook heel da filmpje niet gezien eh, stukjes. Maar heb wel maandag wat livestreams gevolgd op Twitch.
Image

36
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote: Oei, daar gaat haar enthousiasme, gelukkig ben ik voorzichtig geweest. Ik heb wel nog niet kunnen kijken, heb namelijk niet 83 minuten vrij :P
I know right, the hype killed it for me. :p

Maar ach, nu hoef ik niet te investeren in de Early Access (zelfs de grootste beesten van PC's kunnen het amper draaien naar het schijnt dusja).

En ik heb ook heel da filmpje niet gezien eh, stukjes. Maar heb wel maandag wat livestreams gevolgd op Twitch.
Twas te mooi om waar te zijn :P
Het zal dus LEGO Jurassic World worden, of nog eens dat supermoeilijke The Lost World spelen op PS1 ;)

38
Elexus wrote:Mja, 2016 is nog redelijk veraf dus ze hebben nog wat tijd om er toch nog iets deftigs van te maken. De gameplay op zich zag er nog wel tof uit, maar de aankleding trekt gewoon op niks. :p
Bij vele games klinkt altijd de gameplay op eerste zicht "tof" :P
Gameplay beelden zien streamen enzo maakt al veel duidelijk.
Ze hebben nog tijd, maar ik geloof dat er weinig zal veranderen...

45
Zo, we zijn al wat verder in de development en de game is ondertussen al even te verkrijgen op de PS4 (en ook 2 maand op rij de best verkochte game op PSN dacht ik). Niemand buiten sterche en ik die dit spel speelt? Het is nochtans zeker de moeite. Ik heb er ongelofelijk veel plezier mee en het houdt me soms wat weg van andere, nieuwe games. Zo ligt Watch Dogs 2 hier al een tijdje onaangeroerd omdat ik steeds Ark aan het spelen ben. :p De UI, waar we allen zo negatief over waren in het begin, went eigenlijk best snel. Voor de rest stoort vooral het rubberbanden mij (waarbij de server lagt en je steeds een paar passen terug wordt geplaatst). Hopelijk fixen ze dat nog, dan is het spel bijna perfect voor mij. :cool:
Image