De oorspronkelijke games concentreren zich op China in de 2de eeuw n.Chr. Dan hebben ze Samurai Warriors op de markt gebracht en uiteindelijk zijn er ook er ook van One Piece en Troje (Warriors: Legends of Troy, waar een deel van mijn thesis over ging!) uitgebracht.gamerke1992 wrote:
Ik wist niet dat ze bij dynasty warriors ook afweken van hun samoerai toestanden
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
257Waarom heb je Gundam 3 en niet de nieuwere Gundam Reborn gekocht? Er zijn trouwens ook nog Fist of the North Star en Dragon Quest Heroes als spin-offs verkrijgbaar(en Hyrule Warriors op WiiU).Hybris wrote:De oorspronkelijke games concentreren zich op China in de 2de eeuw n.Chr. Dan hebben ze Samurai Warriors op de markt gebracht en uiteindelijk zijn er ook er ook van One Piece en Troje (Warriors: Legends of Troy, waar een deel van mijn thesis over ging!) uitgebracht.gamerke1992 wrote:
Ik wist niet dat ze bij dynasty warriors ook afweken van hun samoerai toestanden
258
hahaa, nu had ik jullie hé, je weet toch dat ik alleen serieuze spellen koop en geen drek zoals dit hé, dit is mijn echte aankoop
daar had ik jullie bijna hé
259ha... haGamefreak wrote: hahaa, nu had ik jullie hé, je weet toch dat ik alleen serieuze spellen koop en geen drek zoals dit hé, dit is mijn echte aankoop
260Omdat Gundam Reborn dubbel zoveel kostte en ik meer dan 20 euro voor een Dynasty Warriors game weggegooid geld vind...BozeGozerXrd wrote:Hybris wrote:gamerke1992 wrote:
Waarom heb je Gundam 3 en niet de nieuwere Gundam Reborn gekocht? Er zijn trouwens ook nog Fist of the North Star en Dragon Quest Heroes als spin-offs verkrijgbaar(en Hyrule Warriors op WiiU).
262Euh Gamefreak dat Pony spel heeft een 18+ rating?? Fake cover denk ik.
263De game bestaat enkel voor mobiele platformen.RoyVdW wrote:Euh Gamefreak dat Pony spel heeft een 18+ rating?? Fake cover denk ik.
264Ik kan mijn PS4 ook oppakken en verplaatsen?BozeGozerXrd wrote:De game bestaat enkel voor mobiele platformen.RoyVdW wrote:Euh Gamefreak dat Pony spel heeft een 18+ rating?? Fake cover denk ik.
265RoyVdW wrote:Ik kan mijn PS4 ook oppakken en verplaatsen?BozeGozerXrd wrote:De game bestaat enkel voor mobiele platformen.RoyVdW wrote:Euh Gamefreak dat Pony spel heeft een 18+ rating?? Fake cover denk ik.
266Bozer is de expert, ook in pony spellenBozeGozerXrd wrote:De game bestaat enkel voor mobiele platformen.RoyVdW wrote:Euh Gamefreak dat Pony spel heeft een 18+ rating?? Fake cover denk ik.
269Leuke game, maar die Platinum verpakkingen zijn extreem lelijk.Ligeiro wrote:
270die rode essentials-reeks op de ps3 vind ik mottigerBozeGozerXrd wrote:Leuke game, maar die Platinum verpakkingen zijn extreem lelijk.Ligeiro wrote: