Oh lol, dit wist ik niet. xD Merci voor de tip.Maxidomino wrote:Voor wie het nog niet weet, CD Project Red weet hoe ze de touchpad op de controller op de juiste manier moet gebruiken. De touchpad wordt namelijk gebruikt als shortcut om op sommige menus te geraken.
1 keer klikken = gewone menu
blijven drukken = inventory
swipe naar boven of naar onder = jouw kaart verschijnt
L1+vierhoekje = meditate.
Dit zijn degene die ik ontdekt heb, misschien zijn er zelfs nog andere.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt
92I repeat my question
Vinden jullie dat the witcher 3 op dragon age inquisition lijkt? Zoja, welke vinden jullie beter?
Vinden jullie dat the witcher 3 op dragon age inquisition lijkt? Zoja, welke vinden jullie beter?
93Moest ik DA gespeeld hebben, zou ik antwoorden.gamerke1992 wrote:I repeat my question
Visueel alleszins niet, maar over de gameplay ga ik mij niet uitspreken aangezien ik de game nooit gespeeld heb.
94ik heb alleen dragon age inquisition gespeeld en nog geen witcher 3 dus ik kan ook niet echt antwoordengamerke1992 wrote:I repeat my question
95Dan wacht ik op Elexus, ik weet dat zij beide heeft gespeeld
Ik ben gewoon benieuwd omdat ik aan DA nog moet beginnen, maar dat het wel kriebelt om witcher 3 te kopen.
Ik ben gewoon benieuwd omdat ik aan DA nog moet beginnen, maar dat het wel kriebelt om witcher 3 te kopen.
97Ah, Elexus has arrived!gamerke1992 wrote:Dan wacht ik op Elexus, ik weet dat zij beide heeft gespeeld
Wel ik zal eens mijn mening zeggen welke ik van de twee voorlopig het beste vind (ik heb wel The Witcher 3 slechts een 5-tal uurtjes gespeeld terwijl ik DA ongeveer 50 uur gespeeld heb).
Ik ben voorlopig meer geneigd te zeggen dat DA beter is dan Witcher. DA speelt veel vlotter in vergelijking met Witcher (waar de camera en besturing soms al wat stroever verloopt) en ook vind ik dat DA een veel groter episch 'waw'-gehalte heeft. Het feit dat je je eigen personage kan maken in DA is voor mij ook een enorm pluspunt want dan voelde ik me veel meer verbonden met het personage dan nu als ik met Geralt of Ciri speel.
Dusja, mijn mening is tot nu toe dat Dragon Age boven de Witcher uitsteekt.
Mocht dat nog veranderen, zal ik iets laten weten.
98Er is ook een nieuwe patch: http://www.psonly.nl/nieuws/37733/Nieuw ... schikbaar/
99Woohoo, grotere tekst, dat was echt wel nodig want ik als slechtziende met een bril van -8.5 had enorm moeite om te lezen wat er op het scherm kwam.billie91 wrote:Er is ook een nieuwe patch: http://www.psonly.nl/nieuws/37733/Nieuw ... schikbaar/
100Thank you. Dan ga ik eerst DA spelenElexus wrote:Ah, Elexus has arrived!gamerke1992 wrote:Dan wacht ik op Elexus, ik weet dat zij beide heeft gespeeld : D
Wel ik zal eens mijn mening zeggen welke ik van de twee voorlopig het beste vind (ik heb wel The Witcher 3 slechts een 5-tal uurtjes gespeeld terwijl ik DA ongeveer 50 uur gespeeld heb).
Ik ben voorlopig meer geneigd te zeggen dat DA beter is dan Witcher. DA speelt veel vlotter in vergelijking met Witcher (waar de camera en besturing soms al wat stroever verloopt) en ook vind ik dat DA een veel groter episch 'waw'-gehalte heeft. Het feit dat je je eigen personage kan maken in DA is voor mij ook een enorm pluspunt want dan voelde ik me veel meer verbonden met het personage dan nu als ik met Geralt of Ciri speel.
Dusja, mijn mening is tot nu toe dat Dragon Age boven de Witcher uitsteekt.
Mocht dat nog veranderen, zal ik iets laten weten.
101Hoe vaak is de game bij jullie al gecrasht? Ik heb nu al zeker 10 keer gehad dat er een probleem was en de game afsloot. Als ik toch nog wat moet noemen is het wel dat de game ontzettend vaak crasht. Ik heb nog bij geen enkele PS4 game meegemaakt dat een game zo vaak problemen had. Als ik helemaal eerlijk ben, dan had de game nog een paar maand extra nodig gehad om deze zaken weg te poetsen. Voor de rest is de game nog steeds erg leuk en ben nu level 19. De quests weten nog steeds ontzettend te boeien en ik ontdek steeds weer nieuwe locaties die weer genoeg te bieden hebben.
102Nog nooit.
But then again
Ik ben nog maar lvl 4 of 5 ofzoiets
Nog niet echt veel gametijd gehad
But then again
Ik ben nog maar lvl 4 of 5 ofzoiets
Nog niet echt veel gametijd gehad
103Ik ben nu level 23 en het spel is nog maar één keer gecrasht. Die ene keer in het begin, bij dat partijtje Gwent. Maar dat gebeurde bij veel mensen. Voor de rest heb ik er geen last van.billie91 wrote:Hoe vaak is de game bij jullie al gecrasht? Ik heb nu al zeker 10 keer gehad dat er een probleem was en de game afsloot. Als ik toch nog wat moet noemen is het wel dat de game ontzettend vaak crasht. Ik heb nog bij geen enkele PS4 game meegemaakt dat een game zo vaak problemen had. Als ik helemaal eerlijk ben, dan had de game nog een paar maand extra nodig gehad om deze zaken weg te poetsen. Voor de rest is de game nog steeds erg leuk en ben nu level 19. De quests weten nog steeds ontzettend te boeien en ik ontdek steeds weer nieuwe locaties die weer genoeg te bieden hebben.
104Gebeurd bij mij op de meest onverwachtse momenten. Ben ik ergens aan het lopen en dan wordt het beeld blauw. Bij dat partijtje Gwent had ik ook een crash, maar dat is blijkbaar normaal.Maxidomino wrote:Ik ben nu level 23 en het spel is nog maar één keer gecrasht. Die ene keer in het begin, bij dat partijtje Gwent. Maar dat gebeurde bij veel mensen. Voor de rest heb ik er geen last van.billie91 wrote:Hoe vaak is de game bij jullie al gecrasht? Ik heb nu al zeker 10 keer gehad dat er een probleem was en de game afsloot. Als ik toch nog wat moet noemen is het wel dat de game ontzettend vaak crasht. Ik heb nog bij geen enkele PS4 game meegemaakt dat een game zo vaak problemen had. Als ik helemaal eerlijk ben, dan had de game nog een paar maand extra nodig gehad om deze zaken weg te poetsen. Voor de rest is de game nog steeds erg leuk en ben nu level 19. De quests weten nog steeds ontzettend te boeien en ik ontdek steeds weer nieuwe locaties die weer genoeg te bieden hebben.