Re: Tales of Berseria

2
Een tijdje terug heb ik ToXilia in een sale gekocht. Heb het een uurtje of zo geprobeerd, maar kon niet echt aan het battle systeem wennen en vanwege de ever growing backlog heb ik het maar weer aan de kant gelegd. Op een of andere manier blijven de Tales games me echter wel trekken, dus denk dat ik het straks nog maar eens een kans moet gaan geven... Zeker aangezien de stijl van deze game me ook alweer trekt... :D
Image

3
paveman wrote:Een tijdje terug heb ik ToXilia in een sale gekocht. Heb het een uurtje of zo geprobeerd, maar kon niet echt aan het battle systeem wennen en vanwege de ever growing backlog heb ik het maar weer aan de kant gelegd. Op een of andere manier blijven de Tales games me echter wel trekken, dus denk dat ik het straks nog maar eens een kans moet gaan geven... Zeker aangezien de stijl van deze game me ook alweer trekt... :D
Je zult toch eerst aan dat battle systeem moeten wennen, anders ga je deze waarschijnlijk ook weer wegleggen. :D

4
Haha, dat denk ik ook ja. Gaat er ook wel van komen, maar ja... de factor tijd he...
Die factor tijd speelt al een stuk meer voor RPG liefhebbers, nog meer voor ouders van 2 kleine koters en nóg meer voor mensen met een eigen bedrijf.
Laat mij nou onder al die 3 groepen vallen... :D
Image

5
paveman wrote:Haha, dat denk ik ook ja. Gaat er ook wel van komen, maar ja... de factor tijd he...
Die factor tijd speelt al een stuk meer voor RPG liefhebbers, nog meer voor ouders van 2 kleine koters en nóg meer voor mensen met een eigen bedrijf.
Laat mij nou onder al die 3 groepen vallen... :D
Maak er gewoon je eerst volgende te spelen game van. :D
En als je nu vanavond onverwacht tot 23 uur moet overwerken en een PS3 op je werk klaar zet...

6
Haha! Dat is nou het nadeel van je vrouw een baantje op je eigen kantoor geven... valt zo moeilijk meer in de maling te nemen... :D
Moet er inderdaad maar mijn eerst volgende te spelen game van maken... Als ik er straks helemaal verslaafd goed in zit ga ik je nog voor je tip bedanken ook. ;)
(Enige nadeel is dat ik vervolgens gelijk nog een paar in de reeks ga willen kopen en deze dan ook weer wil spelen.... Het leven van een gamer gaat niet over rozen... ;))
Image

7
paveman wrote:Haha! Dat is nou het nadeel van je vrouw een baantje op je eigen kantoor geven... valt zo moeilijk meer in de maling te nemen... :D
Moet er inderdaad maar mijn eerst volgende te spelen game van maken... Als ik er straks helemaal verslaafd goed in zit ga ik je nog voor je tip bedanken ook. ;)
(Enige nadeel is dat ik vervolgens gelijk nog een paar in de reeks ga willen kopen en deze dan ook weer wil spelen.... Het leven van een gamer gaat niet over rozen... ;))
Dus jij bepaalt haar uren?... :idea:

Er is nu zelfs een collectie van de drie Tales Of HD remasters voor PS3 voor de prijs van 1, dus dat gevaar is er zeker. Maar hou de hoop, misschien kun je niet aan de gameplay wennen en wil je ze niet eens. :)

8
BozeGozerXrd wrote:Dus jij bepaalt haar uren?... :idea:
Haha! Onder andere, ja. Er moet alleen ook werk gebeuren, dus dat klinkt alsof er veel meer mogelijkheden zijn dan er in de praktijk zijn.... Zeker aangezien ik het eigenaarschap en dus de zeggenschap met mijn compagnon deel... :think:
Image

9
BozeGozerXrd wrote:Er is nu zelfs een collectie van de drie Tales Of HD remasters voor PS3 voor de prijs van 1, dus dat gevaar is er zeker. Maar hou de hoop, misschien kun je niet aan de gameplay wennen en wil je ze niet eens. :)
Helaas, niet gelukt BozeGozer... ;(
Heb ToX inmiddels op platinum en heb in ieder geval de day one editie van ToX2 ook al aangeschaft... :D
Image

10
paveman wrote:
BozeGozerXrd wrote:Er is nu zelfs een collectie van de drie Tales Of HD remasters voor PS3 voor de prijs van 1, dus dat gevaar is er zeker. Maar hou de hoop, misschien kun je niet aan de gameplay wennen en wil je ze niet eens. :)
Heb ToX inmiddels op platinum en heb in ieder geval de day one editie van ToX2 ook al aangeschaft... :D
Succes ermee, want je hebt nog zo'n 12 maanden om ToX2, Graces F, Symphonia, Symphonia DOTNW en Zestiria uit te spelen voordat Berseria uitkomt. :D En als je ook een Vita en/of 3DS hebt zijn er nog 2 die je moet kopen.

13
BozeGozerXrd wrote:
paveman wrote:
Succes ermee, want je hebt nog zo'n 12 maanden om ToX2, Graces F, Symphonia, Symphonia DOTNW en Zestiria uit te spelen voordat Berseria uitkomt. :D En als je ook een Vita en/of 3DS hebt zijn er nog 2 die je moet kopen.
Graces F, Symphonia (DOTNW) in de sale gekocht. Zestiria nog niet, maar moet deze 3 en ToX2 dus nog door... Damn you GozeBozer! :lol:
Vita games (nog) niet aangeschaft....
Image

14
paveman wrote:Graces F, Symphonia (DOTNW) in de sale gekocht. Zestiria nog niet, maar moet deze 3 en ToX2 dus nog door... Damn you GozeBozer! :lol:
Vita games (nog) niet aangeschaft....
Het is deze 3,5. Bij Graces F zit een epiloog waar je ook nog wel een tien tot 20 uren aan kwijt bent. :p