In seizoen 4 komt ook weer een eikebah momentLigeiro wrote:nu bezig met seizoen 4 van Game of Thrones
al leuke dingen gezien, en kzit nog maar aan episode 4
Re: Welke serie volg je momenteel?
182define "eikebah moment"gamerke1992 wrote:In seizoen 4 komt ook weer een eikebah momentLigeiro wrote:nu bezig met seizoen 4 van Game of Thrones
kmoet beginnen aan aflevering 8 nu. Tyrion zijn fuck you moment naar zijn vader vond ik wel de max
183Ik ga niets spoilen. Ik weet niet meer de hoeveelste episode het Was, maar het gaat over een gevecht waar iets vet gebeurd.Ligeiro wrote:define "eikebah moment"gamerke1992 wrote:In seizoen 4 komt ook weer een eikebah momentLigeiro wrote:nu bezig met seizoen 4 van Game of Thrones
kmoet beginnen aan aflevering 8 nu. Tyrion zijn fuck you moment naar zijn vader vond ik wel de max
En met eikebah bedoel ik dat je toch wel even met dat beeld in je hoofd zit.
184In aflevering 8gamerke1992 wrote:Ik ga niets spoilen. Ik weet niet meer de hoeveelste episode het Was, maar het gaat over een gevecht waar iets vet gebeurd.Ligeiro wrote:define "eikebah moment"gamerke1992 wrote:
In seizoen 4 komt ook weer een eikebah moment
Vanavond aflevering 9 van seizoen 5 bekijken, volgens ign weer goed voor een 'disturbing moment'
185Awel ik heb het net bekeken en er was inderdaad wel weer een speciale scène Het einde was wel heel vet.Toon8 wrote:In aflevering 8gamerke1992 wrote:Ik ga niets spoilen. Ik weet niet meer de hoeveelste episode het Was, maar het gaat over een gevecht waar iets vet gebeurd.Ligeiro wrote:define "eikebah moment"gamerke1992 wrote:
In seizoen 4 komt ook weer een eikebah moment
Vanavond aflevering 9 van seizoen 5 bekijken, volgens ign weer goed voor een 'disturbing moment'
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
186Ik had precies iets ergers verwacht, dit had ik wel voelen aankomen. Maar het blijft wel very disturbing natuurlijk
Het leukste van de aflevering waren inderdaad de laatste 15 min
187We zijn al wat meer gewoon héToon8 wrote:Ik had precies iets ergers verwacht, dit had ik wel voelen aankomen. Maar het blijft wel very disturbing natuurlijk
188Under the Dome beginnen kijken en de eerste aflevering is er alleszins in geslaagd me te boeien.
Bedankt aan de mensen die deze serie hadden aangeraden!
Bedankt aan de mensen die deze serie hadden aangeraden!
189Ik denk dat de komende jaren het moeilijk zal zijn voor series om GOT fans te choqueren , wat wij hier nu allemaal al 'gewoontjes' vindengamerke1992 wrote:We zijn al wat meer gewoon héToon8 wrote:Ik had precies iets ergers verwacht, dit had ik wel voelen aankomen. Maar het blijft wel very disturbing natuurlijk
190Inderdaad. Er waren blijkbaar veel mensen gechoqueerd na die ene scene, maar dat zijn geen echte fans en snappen niet dat GOT zo in mekaar zit.Toon8 wrote:Ik denk dat de komende jaren het moeilijk zal zijn voor series om GOT fans te choqueren , wat wij hier nu allemaal al 'gewoontjes' vindengamerke1992 wrote:We zijn al wat meer gewoon héToon8 wrote:Ik had precies iets ergers verwacht, dit had ik wel voelen aankomen. Maar het blijft wel very disturbing natuurlijk
191Bezig mey seizoen 3 van American Horror Story (Coven). Best een leuke creepy serie.
192Sense8 uitgekeken. Met wat mindere verwachtingen begonnen te kijken, omdat ign een 5,8 gaf, maar ik vond het echt een hele leuke en spannende serie.
194peaky blinders ant kijken... beire zot en morgen finale zien.
tx lexi voor weeral een goeie aanrader
tx lexi voor weeral een goeie aanrader
195Gisteren begonnen aan seizoen 5. Vond vier een toppertje.dividedx11 wrote:Begonnen met kijken naar Seizoen 4 van The Walking Dead