Re: Het afdwaaltopic

241
RoyVdW wrote:Pfff ik moet er niet aan denken. Zou dat echt zijn dat maandelijks wassen Gozer of maak je een grapje? Denk toch minstens wekelijks. Heb ook twee overgrootmoeders in't rusthuis gehad, maar zijn ondertussen overleden en heb nooit geweten hoe zij daar werden verzorgd. Dement waren ze. Eenzaam volgens mij om daar 8 jaar te zitten...
Mensen worden in een rusthuis en ziekenhuis dagelijks gewassen in bed of aan de lavabo. En als dat mogelijk is 1 tot 2 keer per week in de douche of bad.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

242
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Pfff ik moet er niet aan denken. Zou dat echt zijn dat maandelijks wassen Gozer of maak je een grapje? Denk toch minstens wekelijks. Heb ook twee overgrootmoeders in't rusthuis gehad, maar zijn ondertussen overleden en heb nooit geweten hoe zij daar werden verzorgd. Dement waren ze. Eenzaam volgens mij om daar 8 jaar te zitten...
Mensen worden in een rusthuis en ziekenhuis dagelijks gewassen in bed of aan de lavabo. En als dat mogelijk is 1 tot 2 keer per week in de douche of bad.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
als het water tenminste niet op is :smug:

Re: Het afdwaaltopic

243
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Kolm heeft zoveel trophies. Wow ben ik wel jaloers op ze :cool:
Je doet me blozen :girl:

Laatste tijd heb ik nochtans een stuk minder tijd dan vroeger... Kom eigenlijk enkel toe aan heel korte/snelle games of opruim van kleine DLC bv. Maar ik probeer toch nog wat te spelen in het weekend. Wel geen idee hoe ik nog eens toekom aan online trophies

Maar euh, jouw completion percentage mag er ook zijn hoor ;) Ik ben vaak toch iets minder volhardend of ik word makkelijk afgeleid door een andere game :p
Bij mij is het zowat hetzelfde. Weinig tijd om te gamen. Vriendin slorpt ook veel tijd op, maar die gaat boven alles. 100 Platinums is wel nog een doel die ik ooit wil halen :p
Image

Re: Het afdwaaltopic

244
Graaf, 100 zou bij mij ook mooi zijn maar dan moeten er nog veel games naar mijn smaak ontwikkeld worden. De 50 bezit ik al qua games en kan ik halen, moet ze alleen nog spelen. (Unity en Mordor) :smug: Wil mijn completion wel optrekken naar de 90 :nerd:
Image

Re: Het afdwaaltopic

245
Completion optrekken doe je best door eens in je lijst te kijken naar games waar je al een paar trophies hebt en die dan uit te spelen :p

Ik zit nu eindelijk boven de 70 en dusdanig dat als ik een nieuwe game start dat ik er niet meer onder duik. Maar eigenlijk zou ik gewoon oude games in mijn lijst (er zijn er zat) moeten uitspelen, dan zou het sneller gaan.

En nu besef ik plots hoe dicht ik bij die 100 plats zit :O Ik herinner me nog dat Earase zijn 100ste plat haalde met Gran Turismo 5 en ik dacht "Die kerel is gek :O " :shhhh:
Image

Re: Het afdwaaltopic

247
RoyVdW wrote:Ja, maar dat is enkele jaren geleden en jij hebt er nu nog 'maar' 85. 15 plats erbij is heel wat hoor :smug:
Idd. Maar met beetje planning moet dat toch lukken denk ik. Ik heb dit jaar denk ik er nog maar ééntje ofzo gehaald. Tis echt een stuk minder tijd bij mij om platinums te halen. Heb nochtans zat games. Project Cars is er nu ééntje wat ik ga halen, moet wel nog die 24u race doen (eerst nog unlocken) en dan 20 community events. Maar die geven ze maar met mondjesmaat vrij en zonder DLC zou ik die trophy en bijhorende platinum pas ergens in augustus of september halen voorlopig.
Image

Re: Het afdwaaltopic

248
RoyVdW wrote:Ja, maar dat is enkele jaren geleden en jij hebt er nu nog 'maar' 85. 15 plats erbij is heel wat hoor :smug:
Ik haal(de) gemiddeld 1 platinum per maand zag ik en dat is dan een gemiddelde over moeilijke en makkelijke door elkaar. Dus het zou inderdaad nog wel een jaar duren op die manier. Op het ogenblik heb ik de tijd niet om mij in moeilijke/lange games te verdiepen. Nu bv terug bezig met The walking dead. Je zou dan denken "het gaat sneller" maar dat gebrek aan tijd maakt net dat het weer trager gaat... :(

Maar ooit kom ik er wel :music:
Image

Re: Het afdwaaltopic

249
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Ja, maar dat is enkele jaren geleden en jij hebt er nu nog 'maar' 85. 15 plats erbij is heel wat hoor :smug:
Ik haal(de) gemiddeld 1 platinum per maand zag ik en dat is dan een gemiddelde over moeilijke en makkelijke door elkaar. Dus het zou inderdaad nog wel een jaar duren op die manier. Op het ogenblik heb ik de tijd niet om mij in moeilijke/lange games te verdiepen. Nu bv terug bezig met The walking dead. Je zou dan denken "het gaat sneller" maar dat gebrek aan tijd maakt net dat het weer trager gaat... :(

Maar ooit kom ik er wel :music:
Zeker wel! 15 Is nu niet onoverkomelijk hé! :P
Image
cron