Dat lijkt mij een mooi artikel te zijnMaxidomino wrote:OPM UK met een preview van 16 pagina's van MGSV: The Phantom Pain.
Hopelijk ook nog genoeg nieuws op E3
Dat lijkt mij een mooi artikel te zijnMaxidomino wrote:OPM UK met een preview van 16 pagina's van MGSV: The Phantom Pain.
Mooi artikel als je alles over de game wilt weten en nauwelijks meer verrast wilt worden tijdens het spelen.met0t0 wrote:Dat lijkt mij een mooi artikel te zijnMaxidomino wrote:OPM UK met een preview van 16 pagina's van MGSV: The Phantom Pain.
Hopelijk ook nog genoeg nieuws op E3
Er zullen volgens mij nog wel verrassingen genoeg zijn. Zolang het verhaal niet verklapt wordt, is het goed voor mij. Maar elk z'n ding natuurlijkBozeGozerXrd wrote:Mooi artikel als je alles over de game wilt weten en nauwelijks meer verrast wilt worden tijdens het spelen.
Ik heb de digitale versie gekocht Roy, op een site genaamd zinio. Die hebben meer dan 5000 tijdschriften blijkbaar. Abonnement op de digitale versie is €44. Maar ik heb gewoon één keer dit nummer gekocht, voor €6.63.RoyVdW wrote:Een jaarabo kost 80 pond. Mooi niet dan te duur want wil het ook importen. Zal eens op eBay zoeken.
Waar heb je zo'n los nummer kunnen kopen? Of was het digitaal?Gamefreak wrote:OPM Uk is zeker te pruimen maar ik ga hem na 1 nummer niet meer kopen.... ik vind zo een hele jaap van 140 pagina's in het Engels toch wat veel.... voorlopig geen tijdschrift meer...
Hopelijk vinden we je er niet verdronken in het bier in terug.ShAmPi wrote: Niet echt gekocht maar wel gewonnen
Daaaaamn, hoeveel liter bier zit daar wel niet in?ShAmPi wrote: Niet echt gekocht maar wel gewonnen
in een boekenwinkel met maar beperkte vestigingen... in Holland ook denk ik, maar ik ben de naam kwijt, Kolm weet de naam wel want zij heeft mij die keten aangeradenToon8 wrote:Waar heb je zo'n los nummer kunnen kopen? Of was het digitaal?Gamefreak wrote:OPM Uk is zeker te pruimen maar ik ga hem na 1 nummer niet meer kopen.... ik vind zo een hele jaap van 140 pagina's in het Engels toch wat veel.... voorlopig geen tijdschrift meer...
Ik dacht even dat het 'Je Meest Recente Foto'-topic terug leefdeShAmPi wrote:
Ziet er leuk uitfsterchele23 wrote: eierdopje, lepeltje, toastcutter, multitool en thermofles van BATMAAAAN!!!!