Re: E3 discussie

16
Maxidomino wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Maxidomino wrote:Zwerver? Die gast met zijn VR? Dat ziet er awesome uit. Hoe dat ze dat hebben gefilmd, weet ik toch niet.
De VR of bedoel je HoloLens? Die zwerver was die dat VR/HL Minecraft gedoe aankondigde. Dat Hololens stuk was gewoon Augmented Reality. 3D game over de video heen geprojecteerd.
Ja ik vind het gewoon zot dat ze iets kunnen filmen dat er niet is. Het zelf zien door zo'n hololens of Oculus of whatever is één ding, maar het op camera vastleggen en uitzenden is wel cool gedaan. :P
Via de camera en uitzenden is nog makkelijker dan wat de Hololens doet. :lol: je kunt het zelfs met je smartphone doen. De PSP en PS2 hadden immers al zulke games met de Eye camera.

Het is voorbij. Geen enkele reden erbij om een Xbone te kopen. :q:

20
Elexus wrote:Not impressed met Xbox. C'mon Sony!
Voor mij waren er ook geen grote aankondigingen die mij interesseerden. Maar alle Xbox360 games kunnen op Xbox One gespeeld worden. Dat is wel een groot verkoopspunt voor mensen die twijfelen tussen een Xbox One en een PS4.
Image

21
Maxidomino wrote:
Voor mij waren er ook geen grote aankondigingen die mij interesseerden. Maar alle Xbox360 games kunnen op Xbox One gespeeld worden. Dat is wel een groot verkoopspunt voor mensen die twijfelen tussen een Xbox One en een PS4.
Niet alle 360 games, alleen die goedgekeurd zijn. ;) Ze beginnen met zo'n 100 games. Ontwikkelaars/uitgevers(die natuurlijk graag geld verdienen) moeten zelf aangeven of ze willen dat jij zonder nog een keer te betalen je oude games mag spelen...

22
BozeGozerXrd wrote:
Maxidomino wrote:
Niet alle 360 games, alleen die goedgekeurd zijn. ;) Ze beginnen met zo'n 100 games. Ontwikkelaars/uitgevers(die natuurlijk graag geld verdienen) moeten zelf aangeven of ze willen dat jij zonder nog een keer te betalen je oude games mag spelen...
Ahzo, sorry tijdens Microsoft let ik niet goed op. :P
Wie denkt dat Call of Duty van zoveel jaar terug op zijn Xbone kan spelen, is dus goed mis. :lol:
Image

23
Maxidomino wrote:Ahzo, sorry tijdens Microsoft let ik niet goed op. :P
Wie denkt dat Call of Duty van zoveel jaar terug op zijn Xbone kan spelen, is dus goed mis. :lol:
Ik heb dat hele stuk zelfs gemist, maar ik heb het later even opgezocht. Ik was benieuwd. :)
Ik denk dat de oudere COD's wel zullen werken, maar de nieuwere waar ook een Xbox One versie van is waarschijnlijk niet. Als er van een game een Remaster komt, zou het natuurlijk stom zijn om die game ook via de BC functie aan te bieden.

25
ShAmPi wrote:Sony heeft toch ook backward compability? in zekere zin
zij hermaken gewoon de games of voegen de meest nutteloze functie toe om hem dan aan de volle pot terug te verkopen...
Das nen goeien hehe en uiteindelijk heb je eigenlijk nog gelijk ook...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

26
ShAmPi wrote:Sony heeft toch ook backward compability? in zekere zin
zij hermaken gewoon de games of voegen de meest nutteloze functie toe om hem dan aan de volle pot terug te verkopen...
Maar MS komt ook met een Gears Of War Remaster. De remasters vervangen dat dus niet. PS Now is gewoon slecht, daar is iedereen het wel over eens. Over de mogelijkheden van de dienst was iedereen vooraf ook wel enthousiast. Nu moet Sony wel met iets goeds komen. Want met het huidige PS Now komen ze na deze stap van MS niet meer weg.

27
Heb juist de hele pers conferentie gezien van Microsoft, de minecraft tafel was toch wel zot :O Ook blij met wat nieuws over Tomb Raider, die ik er toch wel zeer goed vind uitzien en natuurlijk is hij niet meer dezelfde als de oorspronkelijke maar deze is ook wel leuk ;)
Over een paar minuten begint die van EA, ik zal live kijken. Dat het maar begint met star wars :P
Image

30
minermb wrote:ligt het aan mij, of vind ik need for speed een beetje lijken op rijden in wachtdogs? vooral die minimap :P
Het zag er sowieso achterhaald uit qua gameplay. Ik zie niks van een reboot, maar meer vanhetzelfde. Als ik nog minder interesse in de game kon krijgen, dan zou dat nu zeker een feit zijn. Mass Effect heb ik gemist, maar daar heb ik toch geen interesse in.