Staat me ook al aan, zit momenteel aan aflevering 4Sanity penguin wrote:Gisteren begonnen aan seizoen 5. Vond vier een toppertje.dividedx11 wrote:Begonnen met kijken naar Seizoen 4 van The Walking Dead
Re: Welke serie volg je momenteel?
197juist de laatste aflevering van Game Of Thrones gezien, da einde had ik niet verwacht
198Ben nu bij aflevering 8 van got s5. En gisteren de eerste 2 afleveringen van defiance s3 gekeken. Beloofd ook veel goeds
199Daarstraks de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken. Weer veel mensen die sterven, love it.
200Ik ben benieuwd. Ik denk dat ik het morgen ga kijken.Maxidomino wrote:Daarstraks de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken. Weer veel mensen die sterven, love it.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
201Hebt ge de boeken gelezen?gamerke1992 wrote:Ik ben benieuwd. Ik denk dat ik het morgen ga kijken.Maxidomino wrote:Daarstraks de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken. Weer veel mensen die sterven, love it.
202Ik heb getwijfeld om ze te kopen, maar omdat ik al aan seizoen 5 zit met de serie heb ik geen zin om de boeken vanaf het begin te lezen.Maxidomino wrote:Hebt ge de boeken gelezen?gamerke1992 wrote:Ik ben benieuwd. Ik denk dat ik het morgen ga kijken.Maxidomino wrote:Daarstraks de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken. Weer veel mensen die sterven, love it.
203Ik vond het toch ni zo leukMaxidomino wrote:Daarstraks de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken. Weer veel mensen die sterven, love it.
204Ik ook niet :o Weer dingen die ik totaal niet verwacht had. Maar ook totaal niet woudaviduvel wrote:Ik vond het toch ni zo leukMaxidomino wrote:Daarstraks de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken. Weer veel mensen die sterven, love it.
205gamerke1992 wrote:Ik ook niet :o Weer dingen die ik totaal niet verwacht had. Maar ook totaal niet woudaviduvel wrote:Ik vond het toch ni zo leukMaxidomino wrote:Daarstraks de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken. Weer veel mensen die sterven, love it.
206Nogal veel open eindes en cliffhangers in de laatste aflevering van GOT, ik had toch gehoopt dat ze al iets verder durfden te gaan dan in de boeken. Volgens sommige sites geven de makers GRRM de tijd om toch nog eerst the winds of winter uit te brengen, zodat ze niet voorlopen op de boeken. Ik hoop dat dit waar is en straks hem al kan lezen
207Same here. Ik zou veel liever eerst lezen en het achteraf bekijken hoe ze het naar het scherm vertalen dan omgekeerd.Toon8 wrote:Nogal veel open eindes en cliffhangers in de laatste aflevering van GOT, ik had toch gehoopt dat ze al iets verder durfden te gaan dan in de boeken. Volgens sommige sites geven de makers GRRM de tijd om toch nog eerst the winds of winter uit te brengen, zodat ze niet voorlopen op de boeken. Ik hoop dat dit waar is en straks hem al kan lezen
208Kijk momenteel Game of Thrones seizoen 5, moet nog 1 aflevering.
En heb laatst Daredevil seizoen uitgekeken, dat was een goeie serie zeg!
En heb laatst Daredevil seizoen uitgekeken, dat was een goeie serie zeg!
209
Last edited by Guest on 18 Jun 2015 21:50, edited 1 time in total.
210Ik heb laatst nog once upon a time seizoen 4 afgeken. Ik ben nu echt benieuwd wat er volgend seizoen zal gebeuren