Re: The Witcher 3: Wild Hunt

108
Rushifel wrote:Mannn.... Ik ga nog wel een behoorlijke tijd zoet zijn met dit spel. Ik neem alle sidequests en contracts aan die ik maar kan vinden. Wat een fijne en veelomvattende game.
De game is inderdaad gigantisch. Jammer dat die klok niet correct werkt, ik heb er al zogezegd meer dan 5 dagen opzittten. Dat is toch wat overdreven, maar ik schat zo'n 30 a 40 uur.
Image

110
Rushifel wrote:Er zit ook een klok in? Nooit op gelet. Ik neem alle tijd om het spel zo volledig mogelijk te verkennen. Desnoods doe ik er drie jaar over om hem uit te spelen, bij wijze van spreken...
Ja als je naar character gaat en dan R2 drukt. Maar ze loopt dus verkeerd. De game telt al jouw pauzes mee, en ook wanneer jouw ps4 in RestMode staat. :angry:
Image

111
Maxidomino wrote:
Rushifel wrote:Er zit ook een klok in? Nooit op gelet. Ik neem alle tijd om het spel zo volledig mogelijk te verkennen. Desnoods doe ik er drie jaar over om hem uit te spelen, bij wijze van spreken...
Ja als je naar character gaat en dan R2 drukt. Maar ze loopt dus verkeerd. De game telt al jouw pauzes mee, en ook wanneer jouw ps4 in RestMode staat. :angry:
Dan zou ik al weken erop moeten hebben zitten. :lol:
Image

112
Ondertussen in het 2de gebied. Momenteel vindt ik dragon age beter en echt moeilijk, zelfs op dead march, is het ook niet in vergelijking met inquisition.
Nog geen crashes gehad, wel 1 irritante bug: ik kan geen bommen meer maken, zal blijkbaar worden gefixt in de volgende patch.
Image

114
Ben nu met de game op level 29. De game wordt steeds spannender, maar ik blijf last houden van crashes. Wat wel jammer is, is dat wanneer je een quest gaat doen die ver onder je level zit, je amper nog XP krijgt. Verhoudingsgewijs snap ik dat wel, maar alsnog, het is niet leuk op die manier.
Image

115
billie91 wrote:Ben nu met de game op level 29. De game wordt steeds spannender, maar ik blijf last houden van crashes. Wat wel jammer is, is dat wanneer je een quest gaat doen die ver onder je level zit, je amper nog XP krijgt. Verhoudingsgewijs snap ik dat wel, maar alsnog, het is niet leuk op die manier.
Howla 29. Ik dacht dat ik het verst zat op het forum. De examens zijn bijna gedaan en dan doe ik verder. Ik weet zelfs niet meer welk level ik ben, 26 ofzo dacht ik. :P
Image

117
Momenteel level 8 en ik verken het grote 2de gebied Veelen. Mooi gemaakt alles maar ook ik heb nog niet helemaal de drang om doortespelen. Komt misschien ook omdat ik eerst alles doe verkennen en alle Side quests allemaal meepak zonder de hoofdverhaallijn te volgen..... Misschien kan ik beter eerst de game uitspelen met de Main quests en dan pas Side quests doen..?
Image

120
Colossus wrote:Momenteel level 8 en ik verken het grote 2de gebied Veelen. Mooi gemaakt alles maar ook ik heb nog niet helemaal de drang om doortespelen. Komt misschien ook omdat ik eerst alles doe verkennen en alle Side quests allemaal meepak zonder de hoofdverhaallijn te volgen..... Misschien kan ik beter eerst de game uitspelen met de Main quests en dan pas Side quests doen..?
Als je enkel de mainquest doet ga je waarschijnlijk wat onderleveled zijn, dus ik denk wel dat het de bedoeling is dat je wat sidequests en dergelijke tussendoor speelt. Het verhaal in het begin is idd maar zwak, maar het verbetert wel.
Image