Re: Batman: Arkham Knight

61
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Mijn backlog gaat me niet tegenhouden nieuwe games te kopen hoor :P
Jouw backlog bestaat al voor een groot deel uit games die je nog niet eens kan spelen omdat je de console nog niet hebt, :q: Als je die games niet gekocht had, had je nu misschien een paar sleutelhangers minder, maar wel genoeg geld voor een PS4. En dankzij prijsdalingen zou je die games inmiddels ook voor een fractie van de originele prijs kunnen kopen. :p
die sleutelhangers zijn mss de moeite ? :P

Re: Batman: Arkham Knight

62
Maxidomino wrote:
Captain Witwicky wrote:Mijn backlog gaat me niet tegenhouden nieuwe games te kopen hoor
Same here. Er staan nog veel games op me te wachten, voornamelijk kleine indies, maar he die tellen ook mee. Hangt ook af van je ingesteldheid natuurlijk of je een spel meteen wilt of niet. Ik wil alles meteen hebben, o.a. om niet gespoilt te worden, maar ook gewoon om het spel te spelen waar ik al zolang op wacht. Batman zal ik niet meteen op release kopen, maar kort daarna. Eerst The Witcher deftig uitspelen.
Image
Het ding is dat ik niet direct de game wil, het ding is dat ik ten gepaste tijde games koop die ik nog wil spelen, onafhankelijk van hoeveel ik er nog liggen heb, het is in feite ook geen reden om games te laten liggen die je wilt spelen omdat je nog een andere game hebt. Met ten gepaste tijde bedoel ik dan solden en CE.
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Mijn backlog gaat me niet tegenhouden nieuwe games te kopen hoor
Jouw backlog bestaat al voor een groot deel uit games die je nog niet eens kan spelen omdat je de console nog niet hebt Als je die games niet gekocht had, had je nu misschien een paar sleutelhangers minder, maar wel genoeg geld voor een PS4. En dankzij prijsdalingen zou je die games inmiddels ook voor een fractie van de originele prijs kunnen kopen.
tsk tsk tsk

Als ik die games niet had gekocht, dan had ik niet al die mooie pre-order/DLC en CE staan, terwijl een PS4 altijd een PS4 blijft, ondertussen koop ik games ook voor een fractie van de prijs dankzij prijsdalingen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Batman: Arkham Knight

74
En mensen die de Limited edition met statue gepreorderd hebben moeten ook 1 a 2 weken wachten totdat ze die binnen krijgen

quote van bericht van Yourgamezone:
Hierbij een eerste update met betrekking tot de BAK Collectors Editions:

Batmobile Edition

Zoals inmiddels online aangekondigd is de Batmobile Edition om productie technische redenen GECANCELLED. Dit geldt wereldwijd, voor zowel de US als Europa. Morgen (vrijdag) sturen we een 2e communicatie met een compensatie plan voor onze consumenten in de Benelux.

LTD Collectors Edition (statue)

De Europese LTD Collectors Edition met statue is ook om productie technische redenen vertraagd. De vertraging is naar verwachting 1-2 weken, we zullen zo snel mogelijk de nieuwe definitieve leverdatum communiceren. Alle consumenten die deze Collectors Edition hebben besteld krijgen op D1 een code voor Steam/PSN/Xlive om de game te downloaden en direct te kunnen spelen. De codes zullen maandag naar jullie worden verstuurd voor verdere distributie naar de klanten.

Onze excuses voor de ontstane situatie!
Maar zoals het hier staat krijg je wel een code om de game al te downloaden. En dan later het complete pakket. En als dat incl game is heb je de game in principe 2 keer. Maar dat zal wel niet helemaal zo gaan lijkt mij
Image

Re: Batman: Arkham Knight

75
Marty wrote:En mensen die de Limited edition met statue gepreorderd hebben moeten ook 1 a 2 weken wachten totdat ze die binnen krijgen

quote van bericht van Yourgamezone:
Hierbij een eerste update met betrekking tot de BAK Collectors Editions:

Batmobile Edition

Zoals inmiddels online aangekondigd is de Batmobile Edition om productie technische redenen GECANCELLED. Dit geldt wereldwijd, voor zowel de US als Europa. Morgen (vrijdag) sturen we een 2e communicatie met een compensatie plan voor onze consumenten in de Benelux.

LTD Collectors Edition (statue)

De Europese LTD Collectors Edition met statue is ook om productie technische redenen vertraagd. De vertraging is naar verwachting 1-2 weken, we zullen zo snel mogelijk de nieuwe definitieve leverdatum communiceren. Alle consumenten die deze Collectors Edition hebben besteld krijgen op D1 een code voor Steam/PSN/Xlive om de game te downloaden en direct te kunnen spelen. De codes zullen maandag naar jullie worden verstuurd voor verdere distributie naar de klanten.

Onze excuses voor de ontstane situatie!
Maar zoals het hier staat krijg je wel een code om de game al te downloaden. En dan later het complete pakket. En als dat incl game is heb je de game in principe 2 keer. Maar dat zal wel niet helemaal zo gaan lijkt mij
Dat gaat vele boze mensen opleveren als er geen fysieke game bijzit. Digitale games worden door sommige niet gewaardeerd. (waaronder ikzelf omdat ik het dan later niet kan verkopen)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image