Red Orchestra 2
Als je het niet erg vind om 10 keer te sterven zonder zelfs nog maar een vijand te zien, is dit de game die je zoekt!!!
Re: Wat speel je op dit moment?
257Raar maar waar, The Elders Scrolls Online.
Iedereen die mij kent snapt niet dat ik zoiets zit te spelen Ben er normaal niet voor, maar zoek games die mij echt lang bezig kunnen houden en liefst online. RPG al een kans gegeven met Dragon Age, maar dat is offline. En alleen kon het mij niet boeien.
Nu al 3 dagen enkel TESO gespeeld, kan nog altijd niet zeggen of ik het echt goed vind, maar ik vermaak mij er toch mee. Hopelijk blijft dat nog lang duren.
Iedereen die mij kent snapt niet dat ik zoiets zit te spelen Ben er normaal niet voor, maar zoek games die mij echt lang bezig kunnen houden en liefst online. RPG al een kans gegeven met Dragon Age, maar dat is offline. En alleen kon het mij niet boeien.
Nu al 3 dagen enkel TESO gespeeld, kan nog altijd niet zeggen of ik het echt goed vind, maar ik vermaak mij er toch mee. Hopelijk blijft dat nog lang duren.
PSN tichke
258Nog een beetje total war rome 2 aan het spelen tot dat batman uitkomt, die zeer goede reviews krijgt
259Ps4: bijna klaar met GTA V
PS Vita : bijna klaar met oddworld Stranger's wrath
Ps3: als ik vakantie heb, ga ik misschien met prototype 2 beginnen
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
PS Vita : bijna klaar met oddworld Stranger's wrath
Ps3: als ik vakantie heb, ga ik misschien met prototype 2 beginnen
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
260Ben momenteel bezig met Never Alone en Super Exploding Zoo en ga volgende week eens beginnen met wat te trophunten op PS3
262Counterspy op PS4. Die trophy voor level te completen zonder gezien te worden... Really??? Uuurrgghhh
263Ik dacht dat ik klaar was met Never Alone, is er blijkbaar nog een chapter. Wat een verschrikkelijk spel...
264South park the stick of truth aan het spelen. Ik vind het tot nu toe echt een tof spel
265Viel wel mee vond ik. Zeer kort wel, had hem in one sitting voltooid en 100%.dividedx11 wrote:Ik dacht dat ik klaar was met Never Alone, is er blijkbaar nog een chapter. Wat een verschrikkelijk spel...
Zelf tot level 65 in SEZ. Nog 2 online trophies en dan plat
Leuk spel en grappige geluidjes die beesten. Sommige puzzels zijn wat frustrerend en moeilijk, maar oké dat gaat ook.
266hoezo ? leg es uit...dividedx11 wrote:Ik dacht dat ik klaar was met Never Alone, is er blijkbaar nog een chapter. Wat een verschrikkelijk spel...
267In het begin vond ik het nog besr een leuk spel en het was een goed verhaal, maar nu begin ik de gameplay vervelend te vinden en heb ik last van enkele bugs...Gamefreak wrote:hoezo ? leg es uit...dividedx11 wrote:Ik dacht dat ik klaar was met Never Alone, is er blijkbaar nog een chapter. Wat een verschrikkelijk spel...
268Je moet daar echt geluk hebben qua layout. Ik had tot ik in het laatste gedeelte was maar 4 kills hoeven te maken.NTGSruler wrote:Counterspy op PS4. Die trophy voor level te completen zonder gezien te worden... Really??? Uuurrgghhh
PS4: Bastion
269Idd. Gisteren daar paar uur mee bezig geweest en geen trophy. Dan maar besloten eerst maar eens de game proberen uit te spelen en liefst zonder continue ook nog (ook trophy) De game valt op zich echt héél goed mee. Ik amuseer mij er wel mee.Marty wrote:Je moet daar echt geluk hebben qua layout. Ik had tot ik in het laatste gedeelte was maar 4 kills hoeven te maken.NTGSruler wrote:Counterspy op PS4. Die trophy voor level te completen zonder gezien te worden... Really??? Uuurrgghhh
PS4: Bastion
270Momenteel aan het voortdoen met Killzone: Shadow Fall. Ik vond de game in het begin een beetje aan de tegenvallende kant, maar nu vind ik het echt fantastisch. Kijk er naar uit om voort te spelen.