Re: Batman: Arkham Knight

77
Maxidomino wrote:Wat een gedoe met die collector's editions. Vraag mij af wat er daar gebeurd is.

Ondertussen is het embargo van de reviews voorbij. Veel negens en tienen, behalve gamespot die het een 7 geeft en daar bakken kritiek voor krijgt. :P
gamespot zal niet genoeg smeergeld ontvangen hebben :-"

Re: Batman: Arkham Knight

78
Toon8 wrote:Blijkbaar komt alle pre order dlc toch naar de mensen die een season pass kopen, ze zijn alleen maar tijdelijk exclusief voor retailers.
http://www.4gamers.be/nieuws/46408/1/Se ... or-de-game
Goed nieuws Captain Witwicky :cool:
Goed nieuws, inderdaad, maar dat geeft ook weer een punt om niet te pre-orderen en gewoon af te wachten, maar....
ShAmPi wrote:Is toch altijd zo?
retailer dlcs komen uiteindelijk altijd terecht op de stire dacht ik
..., maar dat is niet altijd zo dat pre-order dlc ook in season passen of later zo verkrijgbaar zit op PSN, kijk maar naar DB Xenoverse (pre-order dlc) en Prince of Persia: The Forgotten Sands (CE dlc).

Als ze niet de fysieke game bij die 2 weken vertraging steken, is dat wel niet leuk voor degenen die een fysieke versie wouden kopen en nu opgescheept zitten met een dl-code. Of je het nu later nog wilt verkopen of niet, je moet krijgen voor wat je betaalt...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Batman: Arkham Knight

79
Let goed op want er zijn op het internet blijkbaar al een pak reviews met spoilers. Zelfs een grote website als Kotaku heeft het einde al gespoilt en wordt echt afgemaakt in de comments van hun review. Achteraf hebben ze in de eerste alinea gezet dat de review spoilers bevat. Een aantal lezers had echter al de review gelezen en was niet echt blij. :nerd:
Image

Re: Batman: Arkham Knight

80
Maxidomino wrote:Let goed op want er zijn op het internet blijkbaar al een pak reviews met spoilers. Zelfs een grote website als Kotaku heeft het einde al gespoilt en wordt echt afgemaakt in de comments van hun review. Achteraf hebben ze in de eerste alinea gezet dat de review spoilers bevat. Een aantal lezers had echter al de review gelezen en was niet echt blij. :nerd:
Mensen die veel Kotaku lezen horen dan ook gestraft te worden. :p

Re: Batman: Arkham Knight

86
ShAmPi wrote:Nope ligt aan de game
Is algemeen ;)

Nontheless ik ben nog steeds origins aan het uitspelen voor ik aan deze begin :D
Die heb ik laatst ook uitgespeeld. Vrij kort voor mijn gevoel in vergelijking met City.

Het is inmiddels 100% zeker dat ik Arkham Knight niet ga kopen tot de GOTY versie, de PC versie blijkt zo slecht te zijn dat ze m uit de verkoop gehaald hebben. :| Beide console versies zijn wel top.

Re: Batman: Arkham Knight

87
BozeGozerXrd wrote:Het is inmiddels 100% zeker dat ik Arkham Knight niet ga kopen tot de GOTY versie, de PC versie blijkt zo slecht te zijn dat ze m uit de verkoop gehaald hebben. :| Beide console versies zijn wel top.
Die beelden van de pc-versie zijn hallucinant. Ik heb het niet echt goed gevolgd hoe het zat met de pc-versie, hoe is het ooit zo erg kunnen worden? :silly:

Ik ben blij dat deze game zo goed onthaald wordt - op consoles dan toch. Ik koop hem zeker, maar het zal ook pas de GoTY-editie worden met de vele DLC die eraan zit te komen.

Re: Batman: Arkham Knight

88
met0t0 wrote:
BozeGozerXrd wrote:Het is inmiddels 100% zeker dat ik Arkham Knight niet ga kopen tot de GOTY versie, de PC versie blijkt zo slecht te zijn dat ze m uit de verkoop gehaald hebben. :| Beide console versies zijn wel top.
Die beelden van de pc-versie zijn hallucinant. Ik heb het niet echt goed gevolgd hoe het zat met de pc-versie, hoe is het ooit zo erg kunnen worden? :silly: .
Ze hebben de PC versie niet zelf gemaakt, maar uitbesteed aan een andere ontwikkelaar. Die hebben ook de PC versie van Origins gemaakt, een andere port die behoorlijk wat bugs had(al had die game ook vevelende bugs op console). Maar dit is een nieuw negatief record.

Re: Batman: Arkham Knight

89
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:
BozeGozerXrd wrote:Het is inmiddels 100% zeker dat ik Arkham Knight niet ga kopen tot de GOTY versie, de PC versie blijkt zo slecht te zijn dat ze m uit de verkoop gehaald hebben. :| Beide console versies zijn wel top.
Die beelden van de pc-versie zijn hallucinant. Ik heb het niet echt goed gevolgd hoe het zat met de pc-versie, hoe is het ooit zo erg kunnen worden? :silly: .
Ze hebben de PC versie niet zelf gemaakt, maar uitbesteed aan een andere ontwikkelaar. Die hebben ook de PC versie van Origins gemaakt, een andere port die behoorlijk wat bugs had(al had die game ook vevelende bugs op console). Maar dit is een nieuw negatief record.
Dan nog zou ge verwachten dat de game op voorhand degelijk getest wordt. Het kan toch niet dat ze niet op de hoogte waren van al die problemen voor ze de game uitbrachten?

Re: Batman: Arkham Knight

90
BozeGozerXrd wrote:
ShAmPi wrote:Nope ligt aan de game
Is algemeen ;)

Nontheless ik ben nog steeds origins aan het uitspelen voor ik aan deze begin :D
Die heb ik laatst ook uitgespeeld. Vrij kort voor mijn gevoel in vergelijking met City.

Het is inmiddels 100% zeker dat ik Arkham Knight niet ga kopen tot de GOTY versie, de PC versie blijkt zo slecht te zijn dat ze m uit de verkoop gehaald hebben. :| Beide console versies zijn wel top.
City was ook wel erg lang :idea: