Groot gelijk!W.O.L.F. wrote:Het is niet echt duur, hij geniet van een biertje af en toe en het maakt hem blij, dus waarom nietgamerke1992 wrote:Amai tof dat je zo veel bier voor hem koopt

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Groot gelijk!W.O.L.F. wrote:Het is niet echt duur, hij geniet van een biertje af en toe en het maakt hem blij, dus waarom nietgamerke1992 wrote:Amai tof dat je zo veel bier voor hem koopt

Haha ja daar zal je geen westvleteren of orval gekregen hebben in een plastic bekertjemet0t0 wrote:Op Graspop heb ik alleen Jupiler gedronken, dus dit weekend wordt het nog eens tijd voor een meer speciaal bier

Wedden dat je nog nooit een lousbergs gedronken hebt? Dat is een biertje dat speciaal gemaakt werd voor kaaswinkel t'hinkelspel, bij ons om de hoekShAmPi wrote:Goh
Ik heb ondertussen al veel speciallekes gedronken sinds mijn lmaatste post
Ze mij herinneren? das een ander zaak
Ik drink namelijk elk weekend samen me ne maat een biertje die ik nog niet gedronken heb. (begint wel moeilijk te worden nog bier te vinden dat ik nog niet gedronken heb)

Ge kunt biervakanties doen om allerlei unieke streekbieren te gaan proeven, zo kunt ge er ook aan gerakenShAmPi wrote:Ja ok. Maar ik ga niet eventjes naar het winkeltje bij jullie om de hoek achter bier. Hehe
tenzij jullie wa willen opsturen
Er zal nog wel eens een forummeeting komenShAmPi wrote:Ja ok. Maar ik ga niet eventjes naar het winkeltje bij jullie om de hoek achter bier. Hehe
tenzij jullie wa willen opsturen
En goei bierke? Heb al is ne keer gehoord van iemand dat da wel een goeike is.ShAmPi wrote:Goh
Ik heb ondertussen al veel speciallekes gedronken sinds mijn lmaatste post
Ze mij herinneren? das een ander zaak
Ik drink namelijk elk weekend samen me ne maat een biertje die ik nog niet gedronken heb. (begint wel moeilijk te worden nog bier te vinden dat ik nog niet gedronken heb)
Zaterdag heb ik Paljas gedronken dat weet ik nog