Reserveer dan al maar wat voor volgend jaarCaptain Witwicky wrote: Ik heb duidelijk niet het geld of tijd ervoor gevonden om te gaan, en zoveel bands die ik wou zien...
Re: Metalheads Convergence Corner
77Wat meer info over het optreden van AC/DC op 6 juli in Dessel. Vanaf 14u is de Metal Plaza open. Om 16u gaan de poorten naar het terrein open. Wat het voorprogramma betreft: Rival Sons speelt van 19u-19u45, Vintage Trouble van 20u30-21u15. AC/DC zelf speelt van 21u45-23u45.
Hier nog wat meer sfeerbeelden erbij:
http://newsmonkey.be/article/46064
Hier nog wat meer sfeerbeelden erbij:
http://newsmonkey.be/article/46064
78Nu ik wat heb kunnen uitslapen, ben ik min of meer bekomen van Graspop 2015
Wat een fantastische editie! Aan anderen die gegaan zijn: wat waren jullie hoogtepunten?
Wat een fantastische editie! Aan anderen die gegaan zijn: wat waren jullie hoogtepunten?
79Ik was er ni.met0t0 wrote:Nu ik wat heb kunnen uitslapen, ben ik min of meer bekomen van Graspop 2015
Maar ik denk dat niemand van jullie zo een goede graspop hadden als ne maat van mij
http://stubru.be/graspop/sofiedoetgitaa ... oofdpodium
80Dat moet inderdaad een fantastische ervaring zijnShAmPi wrote:Ik was er ni.
Maar ik denk dat niemand van jullie zo een goede graspop hadden als ne maat van mij
http://stubru.be/graspop/sofiedoetgitaa ... oofdpodium
20 jaar op rij kunnen gaan, wow. Ik vind dat ik nu al geluk heb dat ik 6 jaar achter elkaar ben geweest, dat het lukte qua planning. Ik hoop dat ik ook die 20 jaar op rij zal kunnen halen, als het dan nog zou bestaan natuurlijk
82Ik ben een percussionist, dus ik zou een Graspop-drum toch iets leuker vindenShAmPi wrote:En mss dan ook een gitaar
Al is het moeilijker om zomaar mee te geven
fsterchele23 en DaSoldier_BE zijn precies nog eventjes aan het bekomen?
83met0t0 wrote:Ik ben een percussionist, dus ik zou een Graspop-drum toch iets leuker vindenShAmPi wrote:En mss dan ook een gitaar
Al is het moeilijker om zomaar mee te geven
fsterchele23 en DaSoldier_BE zijn precies nog eventjes aan het bekomen?
niet echt
wat druk met me werk
ot
en holy shit
84Haha, we waren net nog over Disturbed bezig op Graspop en nu zijn ze terug, yuy
85Mijn hoogtepunt was het meevolgen van de livestream van Hollywood Undead.
Mijn dieptepunt was het niet kunnen meevolgen van de livestream van Sonata Arctica.
Mijn dieptepunt was het niet kunnen meevolgen van de livestream van Sonata Arctica.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
86Hollywood Undead hebben we live gezien, was best amusant, maar ik denk niet dat het mijn favoriete subgenre isCaptain Witwicky wrote:Mijn hoogtepunt was het meevolgen van de livestream van Hollywood Undead.
Hier de aftermovie:
Nu kunnen we al beginnen uitkijken naar volgend jaar
87Ik weet niet goed of je het een subgenre van metal kan noemen, eigenlijk, want ze hebben ook nogal hevige rapsongs. Ze hebben ook wel wat hardere liedjes (o.a. een paar die ze niet hadden gespeeld) dus dan kan je zeggen dat het een gewone band is die wat metal/hard rock speelt.met0t0 wrote:Hollywood Undead hebben we live gezien, was best amusant, maar ik denk niet dat het mijn favoriete subgenre isCaptain Witwicky wrote:Mijn hoogtepunt was het meevolgen van de livestream van Hollywood Undead.
Hier de aftermovie:
Nu kunnen we al beginnen uitkijken naar volgend jaar
Zeurpiet van het jaar 2014
88Van hoe ik ze gezien heb op Graspop, is het een groep die ik onder de rap rock plaats. Ze hebben wel nog andere soorten nummers ook, die meer rock-achtig zijn, moeilijk te definiëren inderdaad.Captain Witwicky wrote:Ik weet niet goed of je het een subgenre van metal kan noemen, eigenlijk, want ze hebben ook nogal hevige rapsongs. Ze hebben ook wel wat hardere liedjes (o.a. een paar die ze niet hadden gespeeld) dus dan kan je zeggen dat het een gewone band is die wat metal/hard rock speelt.
90In de omgekeerde richting kan ook: bekende metalnummers omgezet in een euhm 'zachtere' versie