Jouw reacties vind ik soms echt zalig!Elexus wrote:------ gvd fucking kloteboel
Maar wat is er aan het handje?
Proficiat!Mr.Wolf wrote:++++++++++++ VLAM, a-attest gekregen. Ik had echt schrik voor economie (nog een solid 57%). Jaartotaal van 60%. Daag middelbaar!!!
Proficiat en raar dat je een in augustus moet teruggaan voor een mailtje...daviduvel wrote:+++ Ook geslaagd op al mijn examens (van dit semester)
??? Het vak waar ik van overtuigd was dat ik ging buizen, is mijn beste vak geworden van de afgelopen 2 jaar. Heel vreemd
+++/- Voor het tweede jaar op rij weer 2,5 maand vakantie. Al moet ik wel in augustus op een zaterdag naar school om een mail in het Frans te typen, anders zit ik nog met 9/20. Maar daar kan ik helemaal niet voor studeren.
Proficiat!RoyVdW wrote:+Ook geslaagd voor alles 2 buize, net een A attest
+Had al geen moeite meer gedaan voor eindexamens want had 3 buize en was er zkr van dat ik C zou hebben, nu voel ik mij nog slimmer
+Mijn IQ van 116 laat mij nooit in de steek, motivatie en wil heeft daar niks mee te maken
Ik sterf. Letterlijk Ik bekijk geen enkele tv-show van Belgische afkomst van dat genre. Dat is een marteling voor mij.Mr.Wolf wrote:Al die familie haters hier. Jullie doen me niks!
+++ Gisteren, toch blij dat ik naar Flanders Expo ben gegaan naar het Boekenfestijn!
+++ 2 Limited Edition guides gevonden, 5x goedkoper, Tomb Raider & The Last of Us! Super vondst!
+++ Zalige boeken gevonden over de muziek van Micheal Jackson, strips van Assassin's Creed, boek over de verfilming van The Godfather en nog veel meer
--- Gisteren was het veel te warm weer, vandaag nog warmer zo te zien, blergh
+++ Top Gear USA
+++ Tonight Show + Arnold Schwarzenegger
+++ Vandaag, geloof ik dat ik uitgeslapen heb, tot 13u30
--- Lichte hoofdpijn
--- Vandaag laptop delen
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+++ Volgende week naar Jurassic World
+/- Nog 105 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...