+++ Met0t0 die eergisteren solden heeft gedaan met mij, ik heb een prachtvriend
+++ Vandaag nog een beetje solden met een vriendin en opgehaald door met0t0
+++ Zo wat alles gevonden wat ik nodig had
Ik ga ook over paar weken naar de USAdividedx11 wrote:
++ vanmiddag fietsen
++ binnenkort naar de USA
Naar waar ga je? Ik doe de westkust met de auto, 4500km...minermb wrote:Ik ga ook over paar weken naar de USAdividedx11 wrote:
++ vanmiddag fietsen
++ binnenkort naar de USA![]()
++ Mijn toetsen van vandaag gingen goed
++ Lekker weekend!
+++ Morgen nog een uitstapje met de vaders kant van mijn familie, is altijd erg gezellig
Wij doen de oostkust en gaan ook nog naar Canada, waar een oom woont, ongeveer 2500 km.dividedx11 wrote:Naar waar ga je? Ik doe de westkust met de auto, 4500km...minermb wrote:Ik ga ook over paar weken naar de USAdividedx11 wrote:
++ vanmiddag fietsen
++ binnenkort naar de USA![]()
++ Mijn toetsen van vandaag gingen goed
++ Lekker weekend!
+++ Morgen nog een uitstapje met de vaders kant van mijn familie, is altijd erg gezellig
Idem!met0t0 wrote: +++ Maandag AC/DC!
Idem, 2u max geslapen ofzo!Captain Witwicky wrote:--- Mega slecht geslapen, eerst door de warmte, dan doordat ik na 4u nog niet in slaap was gevallen, en dan een mug...
is dat een pluspunt ?RoyVdW wrote:Idem!met0t0 wrote: +++ Maandag AC/DC!
Idem, 2u max geslapen ofzo!Captain Witwicky wrote:--- Mega slecht geslapen, eerst door de warmte, dan doordat ik na 4u nog niet in slaap was gevallen, en dan een mug...
+6u opstaan om te gaan fietsen 130km
--Drukkende hitte mag nu wel stoppen, 15 graden minder is ideaal
-Niet gamen door hitte en geen goesting
+/-Niet gaan/willen werken door hitte = geen geld![]()
+/-Fallout toestanden, dorp ligt er verlaten bij, cafés zit bijna niemand op't terras en geen kat op kermis. Die hitte houd mensen binnen, het is stil. Enkel wat verkeer op de aders.
...
Slapen in de frigo is geen oplossing, héRoyVdW wrote:Idem, 2u max geslapen ofzo!Captain Witwicky wrote:--- Mega slecht geslapen, eerst door de warmte, dan doordat ik na 4u nog niet in slaap was gevallen, en dan een mug...
Zelf in kruipen ehElexus wrote:-- zwembadje gekocht voor de hondjes maar ze durven er niet in