Tamara wrote:Laat het bijpunten en vraag aan de kapper naar looks die een professionele en verzorgde uitstraling geven? Want daar gaat het om, toch? Dat je er profi uitziet bij een volgend sollicitatiegesprek?
Mja, in principe wel, maar ze hebben ook gewoon niet graag dat mijn haar langer is of zoals bij mij vader, dat mijn haar zelfs lang is. Maar als ik dan vraag of mijn kapper mij een "verzorgde" look wil geven, dan is dat niet blijvend toch? Want wat meer kunnen ze doen dan wat knippen? Ik heb m.a.w. geen totale stijl make-over nodig, dus ze moeten daar niks fancy begin doen.
Ik was van plan om het tot ongeveer mijn schouders te laten knippen, dat is een pak meer dan enkel bijpunten.
--- Ouders irriteren mij op dit moment...
--- Vader heeft geen geduld, echt 0, niks...
--- Ik heb de grondigste hekel aan mensen die alles in mijn gezicht duwen (bij wijze van spreken) of zaken aanduiden op het laptopscherm waar ik zit met een hele arm, net alsof ik niet kan lezen wat er op het scherm staat...blijf uit mijn (voorste) gezichtsveld!
--- Laptop info zoeken voor mijn vader zijn nieuwe laptop, lijkt erop alsof laptop totaal niet bestaat...ik vind geen info... WTH??