Yup, the chief uit de filmBozeGozerXrd wrote:One flew over the cuckoos nest?
Re: Guess the Movie
94Niet direct een idee; ziet er iets monthy python-achtig uit op het eerste zicht?
95Blackadder the movie ??BozeGozerXrd wrote:
ik denk dat ik het al weet aangezien er nooit een film over is verschenen
96Daar lijkt het misschien op, maar monty python bestond toen nog niet(en Black Adder dus ook niet).Sanity penguin wrote:Niet direct een idee; ziet er iets monthy python-achtig uit op het eerste zicht?
99Van TV misschien?gamerke1992 wrote:Het komt mij bekend voor, maar ik heb nog geen idee van waar.
100Dat ik daar niet eerder aan gedacht hebBozeGozerXrd wrote:Van TV misschien?gamerke1992 wrote:Het komt mij bekend voor, maar ik heb nog geen idee van waar.
101(tof dat anderen ook zo veel pogingen doen, ahum)
hmm, Kulderzipken the Movie ?
in het geval je het niet kent Gozer, die reeks was de max
.... not.
.... not.
102Volgens de data die ik vond is Kulderzipken nog nieuwer dan zwarte adder.Gamefreak wrote:(tof dat anderen ook zo veel pogingen doen, ahum)
.... not.
103echt ? ik dacht dat dat uit de tijd van Johan en de Alverman stemde....BozeGozerXrd wrote:Volgens de data die ik vond is Kulderzipken nog nieuwer dan zwarte adder.Gamefreak wrote:(tof dat anderen ook zo veel pogingen doen, ahum)
.... not.
105Blackadder is late '80s begin '90s, kulderzipken is dacht ik van rond '95Gamefreak wrote:echt ? ik dacht dat dat uit de tijd van Johan en de Alverman stemde....BozeGozerXrd wrote:Volgens de data die ik vond is Kulderzipken nog nieuwer dan zwarte adder.Gamefreak wrote:(tof dat anderen ook zo veel pogingen doen, ahum)
.... not.