die gozer ga ik binnenkort ook eens een kopje kleiner makenRoyVdW wrote:Rain in één ruk op twee uur. Mooi emotioneel regenachtig ritje 70%
Re: Welke game speelde je het laatste uit?
242Lego The Hobbit
blij dat ik van die grind voor 10.000.000.000 noppen vanaf ben voor de rest goeie game
blij dat ik van die grind voor 10.000.000.000 noppen vanaf ben voor de rest goeie game
243Life is strange episode 1 t/m 3 8,5/10
Life is Strange is echt zo'n mooi spel. Ik vind dit spel 10 maal beter dan de teltale games. Het verhaal is mooi uitgewerkt en sommige kleine keuzes kunnen ook effect hebben op wat er later gebeurt. Kleine keuzes heb ik ook soms gewoon over het hoofd gezien omdat ik daar dan niet naar keek. Het is ook leuk dat je je keuzes kunt terugdraaien en kunt kijken wat er zou gebeuren bij de andere keuze. Elke episode kom je weer meer te weten over wat er aan de hand is en elke episode zit je met vragen die ze pas in de episodes daarna verklaren. Elke episode sloot ook af met een soort van cliffhanger, episode 3 helemaal. Ik ben benieuwd wat er in de volgende episode gaat gebeuren, maar daar moet ik nog even op wachten Gelukkig zeggen veel mensen dat die binnenkort komt
Life is Strange is echt zo'n mooi spel. Ik vind dit spel 10 maal beter dan de teltale games. Het verhaal is mooi uitgewerkt en sommige kleine keuzes kunnen ook effect hebben op wat er later gebeurt. Kleine keuzes heb ik ook soms gewoon over het hoofd gezien omdat ik daar dan niet naar keek. Het is ook leuk dat je je keuzes kunt terugdraaien en kunt kijken wat er zou gebeuren bij de andere keuze. Elke episode kom je weer meer te weten over wat er aan de hand is en elke episode zit je met vragen die ze pas in de episodes daarna verklaren. Elke episode sloot ook af met een soort van cliffhanger, episode 3 helemaal. Ik ben benieuwd wat er in de volgende episode gaat gebeuren, maar daar moet ik nog even op wachten Gelukkig zeggen veel mensen dat die binnenkort komt
244heb de demo al erdoor gejaagd en vond het wel iets hebben, deed me denken aan de TellTale gamesminermb wrote:Life is strange episode 1 t/m 3 8,5/10
245The order 1886 4/10
Cliché verhaal, zwarte balken zijn irritant, weinig gameplay
246Oei dat beloofd, die ligt bij mij nog klaar in de kast.M-power wrote:The order 1886 4/10
247Gewoon niet te veel van verwachten en de minpunten al op voorhand in het achterhoofd hebbengamerke1992 wrote:Oei dat beloofd, die ligt bij mij nog klaar in de kast.
2484 ?? het is ieder zijn mening maar dat is toch wel weinig vind ikM-power wrote:The order 1886 4/10
249Ik vond het dan ook saai, halverwege was ik het al beu en het spel duurt maar 6-8u. 80 % van het spel is cutscenes kijken of wat rondwandelen.Gamefreak wrote:4 ?? het is ieder zijn mening maar dat is toch wel weinig vind ikM-power wrote:The order 1886 4/10
250Probleem is dat de eerste 20 minuten van de game die minpunten nog is extra in de verf zet ...met0t0 wrote:Gewoon niet te veel van verwachten en de minpunten al op voorhand in het achterhoofd hebbengamerke1992 wrote:Oei dat beloofd, die ligt bij mij nog klaar in de kast.
PSN tichke
251Dan wordt het bij mij uitspelen en direct weer verkopentichke wrote:Probleem is dat de eerste 20 minuten van de game die minpunten nog is extra in de verf zet ...met0t0 wrote:Gewoon niet te veel van verwachten en de minpunten al op voorhand in het achterhoofd hebbengamerke1992 wrote:Oei dat beloofd, die ligt bij mij nog klaar in de kast.
2534 is weinig, maar idd buiten mooie graphics weinig aan. Mss moet ik hem ook maar verkopen.
254of als bierviltje gebruiken ?RoyVdW wrote:4 is weinig, maar idd buiten mooie graphics weinig aan. Mss moet ik hem ook maar verkopen.
255Het is wel een goede naam voor een bier; The Order 1886.Gamefreak wrote:of als bierviltje gebruiken ?RoyVdW wrote:4 is weinig, maar idd buiten mooie graphics weinig aan. Mss moet ik hem ook maar verkopen.