Hier 18 minuten aan gameplay van IGN over No Man's Sky. Er komt overigens deze maand nog meer.
Hier een trailer van IGN over hoe de economie werkt in No Man's Sky.
Re: No Man's Sky
17IGN krijgt momenteel veel info over No Man Sky. Ik heb zo'n vermoeden dat ze deze maand ook de release date gaan aankondigen.
Nog steeds zeer geinteresseerd in deze!
Nog steeds zeer geinteresseerd in deze!
PSN tichke
18Ik ook, ze komen nu met nog veel nieuwe informatie en ook beelden die nog meer variatie in de planeten tonentichke wrote:Nog steeds zeer geinteresseerd in deze!
19heb je even ?met0t0 wrote:Ik ook, ze komen nu met nog veel nieuwe informatie en ook beelden die nog meer variatie in de planeten tonentichke wrote:Nog steeds zeer geinteresseerd in deze!
21ik heb het gevoel dat jij elke vierkante meter van het spel gaat proberen uit te pluizen hé Bollie ?
22Zoiets, ik doe in elk geval een poging. Het is in elk geval één van de weinige originele games waar ik voor de verandering echt naar uitkijk.Gamefreak wrote:ik heb het gevoel dat jij elke vierkante meter van het spel gaat proberen uit te pluizen hé Bollie ?
23Als iedere planeet echt gigantisch anders is, dan kan het volgens mij heel lang blijven boeien
Ik kijk er nog altijd heel erg naar uit, de filmpjes tonen dat het echt wel iets voor mij is.
Ik kijk er nog altijd heel erg naar uit, de filmpjes tonen dat het echt wel iets voor mij is.
24Ik vind het leuk dat de werelden blijkbaar minder op de aarde beginnen lijken en dat ook de menselijke kenmerken enzo verdwijnen naarmate je verder reist
25zeg dan tegen je familie en vrienden dat ze je de komende 15 jaar heel weinig gaan zienbillie91 wrote:Zoiets, ik doe in elk geval een poging. Het is in elk geval één van de weinige originele games waar ik voor de verandering echt naar uitkijk.Gamefreak wrote:ik heb het gevoel dat jij elke vierkante meter van het spel gaat proberen uit te pluizen hé Bollie ?
26In dat opzicht jammer dat er geen Vita versie komt.Gamefreak wrote:zeg dan tegen je familie en vrienden dat ze je de komende 15 jaar heel weinig gaan zienbillie91 wrote:Zoiets, ik doe in elk geval een poging. Het is in elk geval één van de weinige originele games waar ik voor de verandering echt naar uitkijk.Gamefreak wrote:ik heb het gevoel dat jij elke vierkante meter van het spel gaat proberen uit te pluizen hé Bollie ?
28Ge kunt de game altijd via Remote Play op Vita spelen, dat is toch de hoofdfunctie van het apparaat volgens Sony
29Ik had eerlijk gezegd een periode van 30 jaar in gedachten, maar met 15 jaar moet ik ook wel wat te zien kunnen krijgen.Gamefreak wrote:zeg dan tegen je familie en vrienden dat ze je de komende 15 jaar heel weinig gaan zienbillie91 wrote:Zoiets, ik doe in elk geval een poging. Het is in elk geval één van de weinige originele games waar ik voor de verandering echt naar uitkijk.Gamefreak wrote:ik heb het gevoel dat jij elke vierkante meter van het spel gaat proberen uit te pluizen hé Bollie ?
O ja, hier nog een nieuwe video van de game.