Erg lekker moet ik zeggenmet0t0 wrote: W.O.L.F. zal zelf wel zeggen wat ze van het bier vond
Ik vond het nog redelijk ok, al is het iets te zoet naar mijn smaak. De iets meer zurige, droge afdronk, vond ik wel nog goed.
Re: 'It's all about the drinks'-topic
317Le Fort lijkt mij wel interessantgamerke1992 wrote:@metoto: die Chimat,triple heb ik nog niet gedronken. Die wil ik ook wel eens proeven. Ik zal zodadelijk de bieren updaten die ik heb gedronken.
Le Fort:
Maredsous 8:
Diabolici:
Palm tripel hop:
Liefmans kriek brut:
Van Maredsous heb ik alleen nog maar de Blonde 6 gedronken, de rest volgt nog wel. Spijtig dat Diabolici alleen in grote flessen te koop is
De Palm Hop Select staat hier nog klaar, die drink ik binnenkort wel op.
318Eventjes het topic terug tot leven wekken
Ik heb ondertussen alweer heel wat nieuwe bieren gedronken, waaronder vandaag eindelijk de Gulden Draak:
Wat een subliem bier! Zo'n ongelofelijk bitterzoete smaak met lange afdronk, bij momenten wel iets te 'boozy' door het hoge alcoholgehalte. Deze ga ik zeker nog meer kopen en ik ben benieuwd naar de Gulden Draak Quadruple.
W.O.L.F. heeft deze gedronken:
Ik heb ondertussen alweer heel wat nieuwe bieren gedronken, waaronder vandaag eindelijk de Gulden Draak:
Wat een subliem bier! Zo'n ongelofelijk bitterzoete smaak met lange afdronk, bij momenten wel iets te 'boozy' door het hoge alcoholgehalte. Deze ga ik zeker nog meer kopen en ik ben benieuwd naar de Gulden Draak Quadruple.
W.O.L.F. heeft deze gedronken:
319Gulden draak is inderdaad heel lekker. Ik vind de quadrupel nog lekkerder.
Ik heb vorig weekend nog eens een orval gedronken. Dit weekend wordt het volgens mij een straffe Hendrik.
Ik wil ook eens een leffe royale gaan kopen, want ik heb dat glas dat er zoo goed uitziet. Hopelijk is het bier ook goed.
Ik heb vorig weekend nog eens een orval gedronken. Dit weekend wordt het volgens mij een straffe Hendrik.
Ik wil ook eens een leffe royale gaan kopen, want ik heb dat glas dat er zoo goed uitziet. Hopelijk is het bier ook goed.
320Mijn nieuwste aanwinst Ik was mijn leeggoed gaan wegdoen en dan neem ik er altijd wat nieuwe mee.
321Iemand die toevallig weet waar ge goedkope gin die toch redelijk cava is kunt kopen?
322Ik ben niet echt een kenner maar Gordon's gin kost 10 euro voor een fles en is wel lekker.The Wastelander wrote:Iemand die toevallig weet waar ge goedkope gin die toch redelijk cava is kunt kopen?
323Smaakt totaal niet naar framboos en niet zoals typisch fruitbier = niets voor mijmet0t0 wrote:W.O.L.F. heeft deze gedronken:
324Biertjes van dit weekend:
Zéér lekker bier, deze moet je gewoon eens proberen.
Wou ik al een tijdje proeven. Het is gewoon pilsbier. Als je mij blind een jupiler of deze zou laten proeven, zou ik het verschil niet weten.
Zéér lekker bier, deze moet je gewoon eens proberen.
Wou ik al een tijdje proeven. Het is gewoon pilsbier. Als je mij blind een jupiler of deze zou laten proeven, zou ik het verschil niet weten.
325Chimay Tripel, lekker
Vedett heb ik al lang niet meer gedronken.
Gisteren nog eens een Augustijn Donker gedronken, heel lekker
Misschien dat ik morgen een nieuw bier drink.
Vedett heb ik al lang niet meer gedronken.
Gisteren nog eens een Augustijn Donker gedronken, heel lekker
Misschien dat ik morgen een nieuw bier drink.
327Wat vond je van die leffe royale? Die met whitebread golding heb ik hier ook staan.ShAmPi wrote:tis lang geleden mo kben hier nog is
328Goh ja
Leffe is nogal een plat commercieel biertje
Ik drink liever Affligem of Grimbergen in dezelfde categorie.
Maar de royale is zeker niet slecht.
De smaak van Leffe blond zit er sterk in maar de extra hop geeft die extra touch eraan en die kan ik wel pruimen
Leffe is nogal een plat commercieel biertje
Ik drink liever Affligem of Grimbergen in dezelfde categorie.
Maar de royale is zeker niet slecht.
De smaak van Leffe blond zit er sterk in maar de extra hop geeft die extra touch eraan en die kan ik wel pruimen
329Ik ga die 3 Leffe Royale's binnenkort ook eens proberen, W.O.L.F. heeft ze gekocht en ze staan bij haar thuis klaar
Shampi ziet alles groot, allemaal 75 cl flessen
Wat vond ge van de Houblon Chouffe? Die zal waarschijnlijk wel naar uw smaak geweest zijn? Ik vond hem alleszins heel lekker.
Wat vond ge van de Houblon Chouffe? Die zal waarschijnlijk wel naar uw smaak geweest zijn? Ik vond hem alleszins heel lekker.
330met0t0 wrote:Ik ga die 3 Leffe Royale's binnenkort ook eens proberen, W.O.L.F. heeft ze gekocht en ze staan bij haar thuis klaar
De houblon is zeker niet mis.
Heb nog de n'ice en soleil ook staan.
De N'ice vinnek wel een topbiertje!
De standaard La en MC heb ik natuurlijk ook staan
En binnenkort komt de Chouffe Bok ook binnen.
Een bier die voor de nederlandse markt gebrouwen wordt
Bijna alle bieren zijn naar mijn smaak hoor.
Behalve van die vloeibare lekstokken (kriek) die lust ik niet zo graag.
Maar de geuzes en de lambikskes daar ben ik dan weer verzot op
Baaj de weej over die Vedett
Die trekt toch totaal niet op Jupiler man?
Bij ons is vedett bekend als vrouwenpils