Als ik gewoon rondrijd en de bal eens vanop een afstand volg, zet ik de ball-cam aan. Wanneer ik echt tot een scorende actie wil overgaan, heb ik liever zelf goed de controle over alles en dan zet ik de ball-cam uit. Dan kan ik naar mijn gevoel veel nauwkeuriger draaien enz.
Ik ga vanavond of morgenavond eens een kort seizoen op medium beginnen, All Star waag ik mij nog niet aan
Hoe spelen jullie de seizoenen eigenlijk? Altijd 3v3?
Re: Rocket League
152ik heb vandaag/gistern voor de eerste keer gespeeld, tof maar niet zo simpel onder de knie te krijgen, wel meteen gescoord in men eerste match !!
154Die careermode is leuk Vooral in co-op met iemand is het echt verrassend tof!NTGSruler wrote:Seffens ook maar eens zien wat die career is.
155De careermode is veel leuker dan exhibition matches blijven spelen als ge offline speelt
156Idd, ik denk dat ik die matches ga doen via career.met0t0 wrote:De careermode is veel leuker dan exhibition matches blijven spelen als ge offline speelt
157kzit nu in demonstratie 1 vs 1, geen bots, gewoon cirkeltjes te rijden in extra tijd, om die km trophy te hebben kheb de gasknop en stuurstick vastgeplakt met een beetje plakband grinden is saai
158Een muntstuk tussen de triggers en een rekker rond de analoog sticks is denk ik praktischer. Het is nu bij de DS4 trouwens ook makkelijk om een rekker rond de triggers te hangenLigeiro wrote:kzit nu in demonstratie 1 vs 1, geen bots, gewoon cirkeltjes te rijden in extra tijd, om die km trophy te hebben kheb de gasknop en stuurstick vastgeplakt met een beetje plakband grinden is saai
159WTF jullie doen dit dus echt?? Heb erover zitten nadenken om ook die trophies zo te doen, maar dan dacht ik dat iedereen mij geobsedeerd zot zou verklaren dus zwijg ik maar en heb die methode niet toegepast. Heb bij R&C zo eens rondje vastgeplakt voor die bouten, crazy
160hij is anderhalf uurtje bezig nu, en 'k heb er toch al 20km bij vanavond nog eens checken
161Die km's zullen wel nog lukken door te spelen, maar al die items verzamelen is pas saai vind ik. Ben nu bezig aan een seizoen van 36 weken, dus
36 matchkes. En denk dak dan nog niet eens aan de helft zit ofzo. Kheb wel al die trophy gehaald voor 50 items te unlocken.
36 matchkes. En denk dak dan nog niet eens aan de helft zit ofzo. Kheb wel al die trophy gehaald voor 50 items te unlocken.
162Speel gewoon online, eventueel met vrienden, dat is al veel leukerNTGSruler wrote:Die km's zullen wel nog lukken door te spelen, maar al die items verzamelen is pas saai vind ik. Ben nu bezig aan een seizoen van 36 weken, dus
164Ja idd. Maar de items verdienen lukt wel via online.Ligeiro wrote:die km's kunnen alleen in offline
165Idd speel online of laat gwn match lopen zonder iets te doen in demo zonder bots gaat het snelst.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk