Re: PlayStation 4

46
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Uw dns is niet juist in instellingen
Of uw dns zit vol in router.

Wat doet dns?
DNS is zodat bvb 10.2.5.61 gekend is onder een naam en niet enkel onder ip.
Wat wil dit in dit geval dus zeggen?
Uw PS4 kan geen connectie maken met de DNS server van je router (meestal is auto goed hoor)

Wat kan je doen?
Router resetten (trek een uurtje de pries uit :p)
registerdns en flushdns gaan allesinds niet werken op je ps4 :p
alsook een gpupdate zal niet werken.

Beste oplossing?
Powerline kopen en op kabel verbinden.
Die foutmelding kan vaak wel eens oorzaak zijn van je wifiinstellingen.

Je kan ook al eens beginnen met je wifi signaal broadcast op een andere frequentie te laten broadcasten?
wel eeeuuuhh, ik ben niet zo goed thuis in deze materie maar ik zal een maat van mij contacteren die er vrij veel van af kent, en hopelijk zo het varkentje te wassen :q:
Doe gewoon wat ik zei en kopieer de instellingen van je PS3...
yezzzzzz sirrrrrr
Image
maar dan wel morgen...

47
ik denk, ik zeg wel, denk, dat het probleem in de kiem gesmoord is Gozer, ik heb gedaan wat je zei en het viel me op dat het IP adres niet helemaal klopte, het allerlaatste cijfertje was anders, ik heb het handmatig ingesteld net als de andere gegevens (masker enzo) en hij is in 50 minuten gamen één keer het noorden kwijt geraakt, anders was dat minstens een keer of 7 op die tijd...

49
BozeGozerXrd wrote:Dat allerlaatste cijfer van het IP-adres hoort ook anders te zijn. Maar zolang je niet tegelijk met je PS3 online wilt gaan is dat geen probleem. Zeker niet als het helpt. :)
en indien het toch niet het juiste was... wat heb je dan nog in petto als raad ? :smug:

50
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:Dat allerlaatste cijfer van het IP-adres hoort ook anders te zijn. Maar zolang je niet tegelijk met je PS3 online wilt gaan is dat geen probleem. Zeker niet als het helpt. :)
en indien het toch niet het juiste was... wat heb je dan nog in petto als raad ? :smug:
Er iemand bijhalen die ter plekke kan zien wat er fout is. :p

51
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:
Er iemand bijhalen die ter plekke kan zien wat er fout is. :p
eeeeuuuuhhh, hoe ver is Hasselt van jou ?

52
Wilde zojuist The Walking Dead seizoen 1 installeren, geeft ie aan te weinig ruimte terwijl ik 33gb vrij heb en de game maar 4.66gb is. Weet iemand hoe dat kan dat ie niet kan worden geinstalleerd?
Heb een andere game verwijderd en toen lukte het wel
Image

53
Marty wrote:Wilde zojuist The Walking Dead seizoen 1 installeren, geeft ie aan te weinig ruimte terwijl ik 33gb vrij heb en de game maar 4.66gb is. Weet iemand hoe dat kan dat ie niet kan worden geinstalleerd?
eeeuuuhhh, je ps4 heeft het niet op rottende kuitenbijters ?? :idea:

54
Marty wrote:Wilde zojuist The Walking Dead seizoen 1 installeren, geeft ie aan te weinig ruimte terwijl ik 33gb vrij heb en de game maar 4.66gb is. Weet iemand hoe dat kan dat ie niet kan worden geinstalleerd?
Ook al voorgehad. Volgens mij is er een aantal GB's gereserveerd door het systeem. Ik dacht eerst voor een opnemen van gameplay, maar dat is het niet aangezien ik soms de melding kreeg dat er niets kan worden opgenomen door plaatsgebrek op de HDD.
PSN tichke
Image

55
Vraagje: Iemand die weet als je via de PS4 in de Store nieuwe avatars kan aankopen? Ik vind die niet?? Via de PC Store vind ik die dan weer wel.
En bijkomende vraag: Kun je eventueel avatars van op PS3 gebruiken op PS4? In de optie om je avatar te veranderen op de PS4 vind ik alleen de standaard avatars. Maar ik wil dus een custom avatar hebben. Je kan mss ook via een profielfoto een soort van "avatar" instellen mss?
Image

56
NTGSruler wrote:Vraagje: Iemand die weet als je via de PS4 in de Store nieuwe avatars kan aankopen? Ik vind die niet?? Via de PC Store vind ik die dan weer wel.
En bijkomende vraag: Kun je eventueel avatars van op PS3 gebruiken op PS4? In de optie om je avatar te veranderen op de PS4 vind ik alleen de standaard avatars. Maar ik wil dus een custom avatar hebben. Je kan mss ook via een profielfoto een soort van "avatar" instellen mss?
zover ik weet kan je op de store van ps4 idd geen avatars vinden, sony zou daar toch eens werk van mogen maken en als je je avatar via ps3 verandert is hij op ps4 toch ook gewijzigd om op de andere vraag te antwoorden :idea:

57
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:Vraagje: Iemand die weet als je via de PS4 in de Store nieuwe avatars kan aankopen? Ik vind die niet?? Via de PC Store vind ik die dan weer wel.
zover ik weet kan je op de store van ps4 idd geen avatars vinden, sony zou daar toch eens werk van mogen maken en als je je avatar via ps3 verandert is hij op ps4 toch ook gewijzigd om op de andere vraag te antwoorden :idea:
Ah dus als je een avatar koopt of veranderd op PS3 zie je die dus ook op de PS4? Bedankt voor je antwoord!
Image