Divinity: Original Sin Enhanced Edition

1
Image
Ontwikkelaar: Larian Studios
Uitgever: Focus Home Interactive
Genre: RPG
Release Date: Verkrijgbaar
Prijs: €54,99 (prijs bij YGZ staat op moment op €42,25)
Platform:PS4
Launchtrailer:

Trailer:

Gameplay trailer:

Screenshots:
Image
Image
Image
Image
Today we are very excited to announce Divinity: Original Sin Enhanced Edition for PS4 and Xbox One as well as PC, Mac, SteamOS and Linux. This isn't just some patch or minor content update to the game you all know and (hopefully) love; it's a whole new experience! With controller support, local co-op with split screen, fully voiced characters, a totally reworked story (with a brand new ending), and much more, we're very proud to finally be able to share what we've crafted here at Larian.

----------------------------------------------
Bron: Divinity - Original Sin
----------------------------------------------

Zal me benieuwen wat deze game brengt op de PS4. Local coop is altijd mooi meegenomen. En het is in splitscreen dus je hoeft niet bij elkaar in de buurt te blijven wat bij bv Diablo 3 wel moet
Last edited by Marty on 27 Oct 2015 07:57, edited 4 times in total.
Image

Re: Divinity: Original Sin Enhanced Edition

12
Dat wordt de game nog niet testen vanmiddag aangezien de post geen zin had om hem te brengen :(
Toch nog aangekomen de game

Even paar uurtjes gespeeld. Ondertussen wel een nieuwe char aangemaakt aangezien de eerste niet echt handig was. Te weinig damage en binnen 2 hits dood.

Tot nu toe grappigste manier dat ik dood gegaan ben:
Was een graf aan het op graven in een stadje en in eens BOEM :bomb: Schade van 34000. Volgens mij had ik nog niet een 1000 health :lol:
Image