De vedette heeft misschien nog iets minder karakter dan jupiler, maar veel verschil is er niet vind ik
en kwa kleur leek het iets meer op water vond ik.
en kwa kleur leek het iets meer op water vond ik.Zeker van? Want er zijn wel veel verschillende Leffe's, zelfs met NectarRoyVdW wrote:Heb een heel pak weggegeven of er staat nog wat hier. Lust niks van Leffe.

La Trappe is ook vlot te verkrijgen. Dat zijn natuurlijk twee Nederlandse trappisten, ik denk niet dat ge doorgaans zo snel de Oostenrijkse, Italiaanse of Amerikaanse trappist(en) in de supermarkt zult vinden.RoyVdW wrote:Alle buitenlandse trappisten zijn rare dus is idd weinig geld.
Alhoewel een Zundert vind je overal.
Mss op een verborgen plekje in de supermarkt dat enkel Shampi weet van heeft?met0t0 wrote: La Trappe is ook vlot te verkrijgen. Dat zijn natuurlijk twee Nederlandse trappisten, ik denk niet dat ge doorgaans zo snel de Oostenrijkse, Italiaanse of Amerikaanse trappist(en) in de supermarkt zult vinden.
Misschien heeft Shampi als ervaringsdeskundige die wel al eens gevonden?

bron: hlnExport in 2015
Naast drie trappisten van Westvleteren zal vooral het Amerikaanse Spencer gegeerd zijn. Het is het enige trappistenbier dat buiten Europa gebrouwen wordt, namelijk in de Spencer Brewery van de Saint Joseph's Abbey in Spencer, Massachusetts. Het bier is sinds begin dit jaar op de markt, maar het wordt pas geëxporteerd vanaf 2015. "Wij hebben nu 48 flesjes kunnen kopen via familie in Amerika", vertelt Niki. Daarmee zijn ze één van de eerste Belgische horecazaken die Spencer aanbieden.

Zeer lekkere tripel, ondertussen is het glas leegNTGSruler wrote:Nice!gamerke1992 wrote:Gratis bij het nieuwsblad