Elexus wrote:Goh awel. Second Son stond eigenlijk idd op mijn platinum to do-lijstje totdat ik zag dat je de game moest uitspelen op Expert difficulty. Als er 1 soort trophies is waar ik een regelrechte hekel aan heb, dan zijn het trophies op difficulty niveau.

Ik heb veel te weinig geduld en ben veel te snel gefrustreerd om spellen op iets hoger dan normal te spelen.

Ziedaar ook de reden i.v.m. Mass Effect 2.

Ik dacht eerder ook altijd dat ik zelfs ook niet hoger dan Normal zou moeten spelen. Vanwege dat trophies de intrede deden

dacht ik het toch maar te proberen en ziedaar: bleek dat dit me (na enige oefening) toch aardig lukte.
Misschien toch maar eens proberen....?
Ik laat het maar even aan anderen over om je een nieuwe voor te stellen: is wat flauw om het gras voor de voeten van anderen weg te maaien, toch?
Edit: je hebt er trouwens een paar leuke Platinums tussen te zitten... Virtue's Last Reward is toch een van mijn favoriete Vita spellen gebleken (eerlijk gezegd alleen maar geprobeerd, omdat ie gratis was via Plus). Zeker als je alle verhaallijnen doorlopen hebt voor de platinum!
Ik heb The Wolf Among Us kort geleden helemaal uitgespeeld en vond dat ook een (onverwachte) topper.