Hoeveel moeten ze ervoor betalen? Als het meer is dan de game en de film apart te kopen is het de moeite niet, maar deze special edition spreekt me meer aan dan de meeste andere waarbij je dan een boek en dom beeldje krijgt. Liever een filmCaptain Witwicky wrote:Gamefreak wrote:mee eens WikWicty
Australië kreeg het volgende, merk ik juist:
https://www.ign.com/articles/2015/07/17 ... rs-edition
Re: Mad Max
107Wel daar deel ik je mening. Soms zoveel nutteloze zaken in een Collectors Edition.Toon8 wrote:
Hoeveel moeten ze ervoor betalen? Als het meer is dan de game en de film apart te kopen is het de moeite niet, maar deze special edition spreekt me meer aan dan de meeste andere waarbij je dan een boek en dom beeldje krijgt. Liever een film
108Wel, eigenlijk vind ik deze editie minder interessant, ok, die DLC en die nummerplaat is wel ok, maar een film die je ook zo kan kopen voegt niet echt iets origineels toe, een statue of boek juist wél.Toon8 wrote:Hoeveel moeten ze ervoor betalen? Als het meer is dan de game en de film apart te kopen is het de moeite niet, maar deze special edition spreekt me meer aan dan de meeste andere waarbij je dan een boek en dom beeldje krijgt. Liever een filmCaptain Witwicky wrote:Gamefreak wrote:mee eens WikWicty
Australië kreeg het volgende, merk ik juist:
https://www.ign.com/articles/2015/07/17 ... rs-edition
Prijs lijkt 129.95 $, dat zal misschien wel Australische dollars zijn, dus zo'n 85 euro
https://ebgames.com.au/ps4-202665-Mad-M ... yStation-4
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
109Ik ben niet zo geïnteresseerd in die verzamelobjecten, liever iets waaraan je iets hebt ipv alleen maar stof op te vangen
110Een film hapt uiteindelijk ook stof niet?Toon8 wrote:Ik ben niet zo geïnteresseerd in die verzamelobjecten, liever iets waaraan je iets hebt ipv alleen maar stof op te vangen
111Dan ben ik nog steeds meer tevreden met iets dat je niet ook zo los kan kopenToon8 wrote:Ik ben niet zo geïnteresseerd in die verzamelobjecten, liever iets waaraan je iets hebt ipv alleen maar stof op te vangen
112Maar je hebt er wel 2 uren jezelf mee kunnen entertainen, en om de zoveel jaar kan je hem weer bekijken.NTGSruler wrote:Een film hapt uiteindelijk ook stof niet?Toon8 wrote:Ik ben niet zo geïnteresseerd in die verzamelobjecten, liever iets waaraan je iets hebt ipv alleen maar stof op te vangen
Maar ik versta die verzamelaars wel maar zelf ben ik daar niet geïnteresseerd in. En meestal zijn special editions met verzamelobjecten of prullen waarin ik gerust ben maar nu is er eens één die ik wel interessant vind. Maar zal hem toch niet kopen hoorCaptain Witwicky wrote:Dan ben ik nog steeds meer tevreden met iets dat je niet ook zo los kan kopen
113Als je deze Mad Max bedoelt kan je hem ook niet kopen geloof ik aangezien die exclusief is voor Australië en Nieuw-ZeelandToon8 wrote:Maar ik versta die verzamelaars wel maar zelf ben ik daar niet geïnteresseerd in. En meestal zijn special editions met verzamelobjecten of prullen waarin ik gerust ben maar nu is er eens één die ik wel interessant vind. Maar zal hem toch niet kopen hoorCaptain Witwicky wrote:Dan ben ik nog steeds meer tevreden met iets dat je niet ook zo los kan kopen
114Pffrt
vroeger zat er enkel een boekje met instructies bij de games
Jullie zijn teveel verwend
115Ik eigenlijk niet, want ik vraag er niet om, maar als ze iets geven moet het wel de moeite zijn natuurlijkShAmPi wrote:Pffrt
116Ja maar geven ze niets moet je het niet...Captain Witwicky wrote:Ik eigenlijk niet, want ik vraag er niet om, maar als ze iets geven moet het wel de moeite zijn natuurlijkShAmPi wrote:Pffrt
117Als ze niks geven waarom zou je het dan wel willen?ShAmPi wrote:Ja maar geven ze niets moet je het niet...Captain Witwicky wrote:Ik eigenlijk niet, want ik vraag er niet om, maar als ze iets geven moet het wel de moeite zijn natuurlijkShAmPi wrote:Pffrt
118Nieuwe trailer. Doet me serieus denken aan de film, qua setting, niet het verhaal.
120Eerst moet de hype gemaakt worden om dan direct in de budget bak te vallenGamefreak wrote:ben vooral benieuwd naar de gameplay zelf