Ow, niet aan gedacht dat ik de komende week helemaal niet kanTjeefkeuh wrote:Dinsdag of woensdag?
Vanaf 7 augustus kan ik wel terug, dus het zal zonder mij zijn.
Ow, niet aan gedacht dat ik de komende week helemaal niet kanTjeefkeuh wrote:Dinsdag of woensdag?
ikzelf heb nog maar één bescheiden match achter de kiezenNTGSruler wrote:Yay!!!Gamefreak wrote:NTGSruler wrote:Platinum is binnen.
Eerst wat oefenen in de trainingsmodus en dan een seizoen op de laagste moeilijkheidsgraad spelen, dan zult ge wel vlot kunnen winnenGamefreak wrote:ikzelf heb nog maar één bescheiden match achter de kiezen
.... en ik ging de boot in
Zoals Met0t0 zegtGamefreak wrote:ikzelf heb nog maar één bescheiden match achter de kiezenNTGSruler wrote:
Yay!!!
behalve tegen die Koreanen die hele dag en nacht niets anders te doen hebben, hé wacht dat zijn vooral pc gamers, ach never mind, er zullen altijd wel freaks rondlopenmet0t0 wrote:Eerst wat oefenen in de trainingsmodus en dan een seizoen op de laagste moeilijkheidsgraad spelen, dan zult ge wel vlot kunnen winnenGamefreak wrote:ikzelf heb nog maar één bescheiden match achter de kiezen
Dan heb je hem na een paar dagen grindendividedx11 wrote:Enkel nog stocked en far far away... Oh boy
Mooie goalsMarty wrote:
Met de laatste patch kun je nu ook online werken aan de 500km
Return to “Sport- en racegames”