fall of the samurai kost nu nog 30€?? ik heb vorig jaar ergens Shogun 2 gold edition gekocht, aan 35€, en daar zitten rise of the samurai en fall of the samurai dlc bij..Toon8 wrote:Na veel zoeken (sinds februari in verschillende winkels) deze eindelijk gevonden in een press shop. Zal hem eens lezen en dan beslissen om een abo te nemen En deze zag ik ook liggen, heb hem maar gelijk meegepakt Met total war shogun 2 fall of the samurai ter waarde van 30€
Re: Je laatste aankoop (geen games)
212Als je in de winkel kijkt staat hij voor 30€ Ik heb hem voor 14€, maar met pcgamer erbij die ik al heel lang eens wou uitproberen, moest ie er niet bij gezeten hebben zou ik hem ook gekocht hebben dus is het wel een mooie surplusLigeiro wrote: fall of the samurai kost nu nog 30€?? ik heb vorig jaar ergens Shogun 2 gold edition gekocht, aan 35€, en daar zitten rise of the samurai en fall of the samurai dlc bij..
Een paar weken terug stond hij wel in de sales voor 5€, maar ik heb toen gekozen om total war empire te kopen. Ik koop nooit op steam buiten de sales, omdat de gewone prijzen altijd aan de dure kant zijn en je weet dat er sales komen met 85% af. Je zou eigenlijk zot moeten zijn of niet op je geld willen letten om iets te kopen op steam zonder sale
213Nu heb ik al het boekje van cocktails, bieren en witte wijnen
215Zelfgemaakte dingen?fsterchele23 wrote:cadeautjes van lexi voor men verjaardag tx lexi
216jep ze heeft dat helemaal in elkaar gefabriceerd voor mij cool é
218@metoto en gamerke die dvd en ketting heeft ze nie zelf gemaakt é hahafsterchele23 wrote:cadeautjes van lexi voor men verjaardag tx lexi
219Zover was ik ook welfsterchele23 wrote:@metoto en gamerke die dvd en ketting heeft ze nie zelf gemaakt é haha
220Dat zou anders wel heel straf zijnfsterchele23 wrote:@metoto en gamerke die dvd en ketting heeft ze nie zelf gemaakt é hahafsterchele23 wrote:cadeautjes van lexi voor men verjaardag tx lexi
222Normaal koop ik geen guides, maar deze kon ik niet laten liggen voor 8,30 euro en gratis verzending (via bol.com kostte het hier in België 35 euro) Het is hardback en heeft 550 pagina's Nu nog het spel zelf eens kopen.
voor de geïnteresseerden: http://www.bookdepository.com/Witcher-3 ... 0804162982
voor de geïnteresseerden: http://www.bookdepository.com/Witcher-3 ... 0804162982
223Waw Gamerke, da's wel een heel mooie prijs! Staat ook al uitverkocht op bookdepository.
Ot:
Zelf dit beeldje voor 6.90 euro nieuw:
Ot:
Zelf dit beeldje voor 6.90 euro nieuw:
225^
Laat het resultaat dan zeker eens zien
Wel ja, als ge er direct iets mee gaat doen tenminste
Laat het resultaat dan zeker eens zien
Wel ja, als ge er direct iets mee gaat doen tenminste