Re: Star Wars Battlefront
61Ben ook benieuwd wanneer je als jedi kan vechten en hoe dat zal zijn, dit werd niet zoveel getoond
slijp je messen alvast GozerBozeGozerXrd wrote:Nu hoeven we enkel nog sceptisch te zijn over de kwaliteit van de game op de release...Maxidomino wrote:De gameplay zag er echt goed uit. Was wat sceptisch maar de gameplay heeft veel goed gemaakt.
Messen? Bedoel je niet lightsaber?Gamefreak wrote:slijp je messen alvast GozerBozeGozerXrd wrote:Nu hoeven we enkel nog sceptisch te zijn over de kwaliteit van de game op de release...Maxidomino wrote:De gameplay zag er echt goed uit. Was wat sceptisch maar de gameplay heeft veel goed gemaakt.
Gegarandeerd vooraf opgenomen om mogelijke bugs/glitches te vermijden en het er zo cinematisch mogelijk te doen uitzien. Daarbij wisselde het perspectief constant dusjaHybris wrote:Het zag er heel goed uit.
Was het eigenlijk live gameplay of vooraf opgenomen? In het laatste geval moet je natuurlijk wel opmerken dat het er cooler uitzag omdat alles zo gemonteerd / gepland is.
Mooie PS4, maar helaas staan de meeste ps4 gewoon plat in een kast, ook bij mij dus is niet bepaald een meerwaarde.Da_SoldierBE wrote: O.o
same here, maar tegelijkertijd als grote SW fan, wil ik em toch hebben, ga er nog es over na denkenColossus wrote:Mooie PS4, maar helaas staan de meeste ps4 gewoon plat in een kast, ook bij mij dus is niet bepaald een meerwaarde.Da_SoldierBE wrote: O.o
Dan hoop ik dat hij niet zo limited is dat het u niet lukt hem te kopen....Gamefreak wrote:same here, maar tegelijkertijd als grote SW fan, wil ik em toch hebben, ga er nog es over na denkenColossus wrote:Mooie PS4, maar helaas staan de meeste ps4 gewoon plat in een kast, ook bij mij dus is niet bepaald een meerwaarde.Da_SoldierBE wrote: O.o