Gamefreak wrote:dat wordt nog een zware concurrent voor Familie en Thuis....
De Avonturen van Kapitein Wicky...
grapje hé Capski, ik sta aan jouw kant, over Paveding kan ik me niet uitspreken
Het zou me verwonderen dat je de kant van mijn ouders zout nemen
paveman wrote:Ik stel me uiteraard volledig neutraal op!
Zonder gekheid: ik sta natuurlijk achter Captain. Tenminste: in de veronderstelling dat zijn ouders inderdaad van die borderline gevallen zijn zoals hij beweert, he!

Ik denk overigens dat Captain door alle ergernis overigens zelf ook vrij snel in de emotie zit en alle gedrag binnen een bepaald kader plaatst dat wellicht ook niet altijd juist is, maar dat is onvermijdelijk. Hoe dan ook lijkt het mij tijd om een eigen plekje te krijgen voor Captain, maar ja: dat moet maar wel binnen de mogelijkheden liggen natuurlijk.
Enneh Captain: probeer er juist maar om te lachen (ook al snap ik dat dat moeilijk gaat). Blijkt een erg goed medicijn tegen dit soort zaken te zijn!
Ik mag mezelf "correct" noemen, en vaak heb ik al gezegd dat ik zelf mijn fouten heb, dus er is maar weinig plaats om alles te nuanceren

Tja, je moet het met je eigen ogen zien

Borderline gevallen zou ik mijn ouders nu wel niet noemen, niet alles is altijd slecht in dit huis, er gaat gewoon zeer veel mis dankzij het mislukte archaïsche hiërarchische systeem.
--- Slecht geslapen...
--- Zeer kort geslapen...
--- Rotmug
+++ Gamescom nieuws
--- Sollicitatie vandaag was tijdsverspilling want je kan het in 5min ook aan de telefoon of via mail doen, en het was dan zelfs nog geen sollicitatie ook, eerder een info momentje van 5min...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+/- Nog 63 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
--- Nog 29 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...