Re: No Man's Sky
46ik denk dat we met deze game een uit de kluiten gewassen jaap van een encyclopedie kunnen maken
hoe spreek je dat uit in letters Billiemans ?billie91 wrote:18,446,744,073,709,551,616 planeten, klein aantal als je het mij vraagt.
Dat wordt iets in de trand van "qwzelionbilliontrillion""of iets dergelijks Gomefrok.Gamefreak wrote:hoe spreek je dat uit in letters Billiemans ?billie91 wrote:18,446,744,073,709,551,616 planeten, klein aantal als je het mij vraagt.
Gomefrok ? waar blijf ze je toch halen Libbie ?billie91 wrote:Dat wordt iets in de trand van "qwzelionbilliontrillion""of iets dergelijks Gomefrok.Gamefreak wrote:hoe spreek je dat uit in letters Billiemans ?billie91 wrote:18,446,744,073,709,551,616 planeten, klein aantal als je het mij vraagt.
ShAmPi wrote:achtien triljoen vierhonderdzesenveertig biljard zevenhondervierenveertig biljoen drieenzeventig miljard zevenhonderdennegen miljoen vijfhonderdeenenvijftig duizend zeshonderdzestien
Heb het filmpje ff hier neergezet.Gamefreak wrote:wat gameplay van ontwikkelaar Murray !
http://www.psx-sense.nl/204078/sean-mur ... -mans-sky/
Precies, al zou het wel ontzettend cool zijn als ze zeggen "De game ligt overigens morgen al in de winkel.". Ik zou dan wel een klein vreugdedansje doen.met0t0 wrote:Ik denk ook niet dat het waar zal zijn. Beter om tijdens die conferentie nog eens de game in de aandacht te brengen en een releasedatum aan te kondigen.