Nee hoor, zou ik dat niet beter aan jou vragen?Captain Witwicky wrote:Ze zijn ok. 1 en 4 zijn beter dan ok.dividedx11 wrote:Vind ze allemaal goed en is puur om te verzamelen.
Heb je soms geld te veel?
Re: Je laatste aankoop (geen games)
242Buuuurn, apply cold water!dividedx11 wrote:Nee hoor, zou ik dat niet beter aan jou vragen?Captain Witwicky wrote:Ze zijn ok. 1 en 4 zijn beter dan ok.dividedx11 wrote:Vind ze allemaal goed en is puur om te verzamelen.
243dividedx11 wrote:Nee hoor, zou ik dat niet beter aan jou vragen?Captain Witwicky wrote: Ze zijn ok. 1 en 4 zijn beter dan ok.
Ik wou je nog zeggen dat je misschien beter Scott Pilgrim vs The World koopt, dan sommige middelmatige RE-films, maar ach ja
Met dit warme weer spring ik wel in een zwembadElexus wrote:Buuuurn, apply cold water!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
244Hehe nee maar jij koopt toch ook vaak CE en guides enzo? Je bent toch ook een beetje een verzamelaar?
245Ik ben zeker een verzamelaar, maar bijvoorbeeld in het geval van Resident Evil films, zou ik eerst nummer 1 en 4 verzamelen, en dan pas de andere, en indien het lukt, een verzamelbox kopen ipv ze apart te kopen. Beetje de vorm van "op het juiste moment" dus, voor de juiste prijs/kwaliteitsverhouding.dividedx11 wrote:Hehe nee maar jij koopt toch ook vaak CE en guides enzo? Je bent toch ook een beetje een verzamelaar?
2469 voor de zomerspecial en 6 voor de gewone makker.Gamefreak wrote:@Roy, Gameplay ga ik ook kopen, 6 euro zeker voor de rakker ?
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
248Vandaag dagje naar Gent geweest en eens in de fnac gepasseerd, deze kwam van 39,99 en stond nu voor 6,99 dan kom ik aan de kassa en is het maar 3,99 Een echt koopje dus. Ik ben tevreden.
249Dat is echt wel serieus laag. Als ik het goed heb is het hetzelfde als in de CE van de game.dividedx11 wrote:Vandaag dagje naar Gent geweest en eens in de fnac gepasseerd, deze kwam van 39,99 en stond nu voor 6,99 dan kom ik aan de kassa en is het maar 3,99 Een echt koopje dus. Ik ben tevreden.
250Ja, ben best tevreden En zou wel goed kunnen.Captain Witwicky wrote:Dat is echt wel serieus laag. Als ik het goed heb is het hetzelfde als in de CE van de game.dividedx11 wrote:Vandaag dagje naar Gent geweest en eens in de fnac gepasseerd, deze kwam van 39,99 en stond nu voor 6,99 dan kom ik aan de kassa en is het maar 3,99 Een echt koopje dus. Ik ben tevreden.
2514 euro ?? ik heb voor dezelfde ongeveer 10 keer zoveel betaald, de afzettersdividedx11 wrote:Vandaag dagje naar Gent geweest en eens in de fnac gepasseerd, deze kwam van 39,99 en stond nu voor 6,99 dan kom ik aan de kassa en is het maar 3,99 Een echt koopje dus. Ik ben tevreden.
252In de Fnac zijn het echt wel afzetters, maar heel soms kom je ook prijzen tegen dat je denkt 'wtf, hoe kunnen ze dat zo goedkoop doen??'.
253dividedx11 wrote:Ja, ben best tevreden En zou wel goed kunnen.
Ja, de hele tijd kan je denk van, shit dat is duur en dit is duur en dan zonder je het beseft is het plots 70-90% goedkoper. Ook een aantal keren al tegen gekomen.dividedx11 wrote:In de Fnac zijn het echt wel afzetters, maar heel soms kom je ook prijzen tegen dat je denkt 'wtf, hoe kunnen ze dat zo goedkoop doen??'.