Ik vond juist het einde teleurstellend tegenover de rest van de film.gamerke1992 wrote:Gone girl: 7,5/10
Spannende film, waarbij je steeds twijfelt wat er nu aan de hand is. Het einde is wel verrassend.
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
317Mijn vriendin vond het einde ook heel slecht. Ik vond het oké, maar het verhaal opzich was wel goed.ShAmPi wrote:Ik vond juist het einde teleurstellend tegenover de rest van de film.gamerke1992 wrote:Gone girl: 7,5/10
Spannende film, waarbij je steeds twijfelt wat er nu aan de hand is. Het einde is wel verrassend.
318Het einde viel mee maar had het ook liever anders gezien
319Hot tub time machine 2 -> 6/10
Soms wel grappig, maar het verhaal was eigenlijk nutteloos gewoon nog eens die tub gebruiken en allerlei rare dingen tegenkomen.
Soms wel grappig, maar het verhaal was eigenlijk nutteloos gewoon nog eens die tub gebruiken en allerlei rare dingen tegenkomen.
320Lost City Raiders: 45%
Een buis omwille van de ondermaatse acteerprestaties van vooral de dames. Indiana Jones mengeling met 2012 effecten vielen goed mee. Ongeloofwaardig verhaal.
Een buis omwille van de ondermaatse acteerprestaties van vooral de dames. Indiana Jones mengeling met 2012 effecten vielen goed mee. Ongeloofwaardig verhaal.
321As above so below: 8/10
Welp: 6,5/10 (had er meer van verwacht)
Excision: 8,5/10 Interessant concept (ook wel wat grappig) maar het einde was ietwat teleurstellend.
Welp: 6,5/10 (had er meer van verwacht)
Excision: 8,5/10 Interessant concept (ook wel wat grappig) maar het einde was ietwat teleurstellend.
322Mission Impossible: Rogue Nation 8/10
Mhhhh, het verhaal was niet echt origineel. De scènes waren dan wel weer cool gemaakt (opera scène bv.). Voor de rest niets speciaal.
Mhhhh, het verhaal was niet echt origineel. De scènes waren dan wel weer cool gemaakt (opera scène bv.). Voor de rest niets speciaal.
323Let's be cops ==> Grappige komedie, best van genoten, krijgt een 6,9/10
324Edge of Tomorrow 7/10
best ok, alleen het einde vond ik zwaar teleurstellend
best ok, alleen het einde vond ik zwaar teleurstellend
325The Green Mile 20/10
Vandaag nog is gezien met ne maat. Prachtige film. Misschien zelfs wel mijne favoriete film ooit... Ik blijf echt met tranen in mijn ogen zitten tijdens het kijken.
Vandaag nog is gezien met ne maat. Prachtige film. Misschien zelfs wel mijne favoriete film ooit... Ik blijf echt met tranen in mijn ogen zitten tijdens het kijken.
326November man ==> 8/10 Spannende actiefilm met goed verhaal
327Pitch Perfect 2 8.5/10
Wow, beter als verwacht. Ik heb echt wel hard gelachen bij den deze. Fat Amy ftw
Wow, beter als verwacht. Ik heb echt wel hard gelachen bij den deze. Fat Amy ftw
328
Ted 2
Gisteren Ted 2 gaan zien in de bioscoop. Het was opzich meer vanhetzelfde, grappige momenten vaak vergezeld door schelden/vloeken en zijn vaak gerelateerd aan seks, drugs en de actualiteit. Als je Family Guy / American Dad gewoon bent is het soms wel wat fletsere humor en minder grof. Als je Ted 1 goed vond zal je deze ook goed vinden. Niet bepaald een familie film tho, dit leken sommige mensen in de zaal namelijk wel te denken.
7/10
Gisteren Ted 2 gaan zien in de bioscoop. Het was opzich meer vanhetzelfde, grappige momenten vaak vergezeld door schelden/vloeken en zijn vaak gerelateerd aan seks, drugs en de actualiteit. Als je Family Guy / American Dad gewoon bent is het soms wel wat fletsere humor en minder grof. Als je Ted 1 goed vond zal je deze ook goed vinden. Niet bepaald een familie film tho, dit leken sommige mensen in de zaal namelijk wel te denken.
7/10
Last edited by The Wastelander on 14 Aug 2015 15:50, edited 1 time in total.
329Transit, had die al eens gezien, vind hem nog steeds ok, wat wendingen die misschien beter konden, maar de film wordt beter en beter naar het einde toe 8/10
My Soul to Take: verrassende film, zeker van genoten, soort who-did-it thriller maar met iets nieuws en vol met rare personages. 8/10
My Soul to Take: verrassende film, zeker van genoten, soort who-did-it thriller maar met iets nieuws en vol met rare personages. 8/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
330Bij een vriending gekeken naar Foute Vrienden de film en was best grappig, wel wat kort. 7/10